Finns inte där heller.Rusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns inte där heller.Rusta?
Har funnits där innan. Men inte nu.@åke Tror jag har sett det på ÖoB någon gång bland flaskorna.
Okej, inte så ofta jag är där men tyvärr enda stället jag sett det på så med tur kanske det dyker upp igen, man vet ju aldrig vad som hamnar i deras hyllor.Har funnits där innan. Men inte nu.
O köper man dom på ebay så får man mååååååååååånga fler för samma pengar.Apropå Rusta så där ska man inte köpa ljusslingor för dom är dubbelt så dyra som Biltemas med halva kvaliten ungefär. Jag tog och skärskådade dom när jag var in en sväng och konstaterade som vanligt "Rusta, mycket skit för pengarna".![]()
![]()
Har försökt hitta på nätet med. Men med dåligt resultat.Okej, inte så ofta jag är där men tyvärr enda stället jag sett det på så med tur kanske det dyker upp igen, man vet ju aldrig vad som hamnar i deras hyllor.
Har du kollat nätbutiker?
Två ägg senare är jag mätt och belåten så snart sova.
Ringa några samtal jag glömt imorgon och leta rätt på två kallelser till läkaren
Tittar på valet - om Clinton vinner Florida så vågar jag nog känna mig trygg nog för att lägga mig men om inte så håller jag mig kanske uppe lite till![]()
Då måste det vara vettigt tänktJag satt just och tänkte precis samma sak![]()