Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 694
Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara för att jag har tråkigt så har jag köpt en ny leksak till bilen,en dash cam ,helt onödigt antagligen men man vet aldrig.

Två ägg senare är jag mätt och belåten så snart sova.
Ringa några samtal jag glömt imorgon och leta rätt på två kallelser till läkaren

Jag köpte en ny bäddmadrass idag, den gamla var så risig att jag slängde ut den för ca 2 veckor sedan och i 2 veckor har jag alltså sovit på en säng där jag känner spiralfjädrarna och allt är obekvämt hur jag än gjort.
Men nu.. Alltså, snacka om att jag valde rätt madrass :love: Jag minns inte ens när senast en säng kändes så perfekt och tokigt skön! Köpte även nya underlakan och bytte såklart alla sängkläderna nu när jag la madrassen på plats.

Nu har jag duschat och om en stund ska jag lägga mig i sängen, dricka te och titta på USA-valet. Det kommer nog bli helt fantastiskt att lägga sig i sängen :love: Vem vet, kanske kroppen slutar göra ont snart också? Misstänker att den usla sängen gjort den sämre senaste tiden...

Har lagt mig, sent om sider. Har intagit lite ångestdämpande och en sömntablett och ska fnissa medan jag tittar på Sabrina tonårshäxan, gillar fortfarande den serien (i alla fall de äldre avsnitten).
Skrivit en lista på saker jag ska göra imorgon, så jag inte ska glömma nåt.

Tittar på valet - om Clinton vinner Florida så vågar jag nog känna mig trygg nog för att lägga mig men om inte så håller jag mig kanske uppe lite till :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 391
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 835
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 327
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 390
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?