Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på bussen hem och laddar upp för att köra snöslungan ikväll. Premiär för säsongen, hoppas jag kommer ihåg hur den funkar![]()
Det är nog säkrastI mitt fall tar jag det på allvar eftersom det är min läkare![]()
Åkte en renault r5 när jag var höggravidBörjar bli lite irriterad på att bilverkstan inte svarar på förfrågan om Discon. Jag vill gärna ha igång den så jag har en vettig bil att tillgå. Golfen duger väl i nödfall men jag känner mig inte helt trygg i den, egentligen.
Det är nog säkrastDet värsta är ju att jag måste erkänna för mamma eftersom jag lär ha barnvakt. Killen som tatuerar kör budbil så det måste göras kväll eller helg.
Åkte en renault r5 när jag var höggravid
Vi höll på att smälla rejält med den på väg hem från Uppsala.
Vi hade nog inte kunnat få ett papper mellan bilarna knappt då en merca körde ut på vägen framför oss och stannade där och bara kollade på oss när dotterns pappa stod på bromsen.
Bromsarna var nya men de var inte så bra efter det.
Vi hade klappat i rätt vid framdäcket på mercan om vi inte hade fått stopp.
Då var man lite stirrig sen
Vad har du för snöslunga? Har ju börjat leta efter en.
Jag höll på att fastna i stallet en gång som höggravid. A låg med huvudet ner och hade stoppat fötterna vid mina revben på höger sida. Varje gång jag sträckte ut handen till växelspaken så sparkade hon mig hårt som fan i revbenenJag tänkte övergå till buss i första hand när magen är så stor att den riskerar slå i ratten. Men fram tills dess kör jag gärna pansarvagn.
Jag tänkte övergå till buss i första hand när magen är så stor att den riskerar slå i ratten. Men fram tills dess kör jag gärna pansarvagn.
I mitt fall tar jag det på allvar eftersom det är min läkare![]()
Mer än gärnaOch där kan ni behålla det,på andra sidan pölen kan jag fortfarande se gräsmattan sticka upp bitvis.
Haha bor där
Taget från mitt fönster![]()
Haha var det du?Men vad fan?! Jag trodde du bodde närmare Linde
Jag har åkt förbi dig idag, så du den blå Saaben med ett moln av kylarvätska?![]()
![]()
![]()