Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska leta rätt på vinterkängorna och ta en promenad till affären.
Men nu la sig kissemissen så gott på mig för att sova så får vänta en stund
Är så glad att jag är ledig idag och har förhandling imorn. Vågar inte ens glutta på hur många störningsmejl som kommit på tjänstetelefonen. På fredag har jag en tolvtimmarstur...![]()
Har du tid så gärnaVill du skjuts till affären? Jag antar vi snackar om Ica? En liten stund borde jag kunna smita.
Har du tid så gärna
Vore trevligt att träffa dig irl![]()
Fy vad fuskigtPm:ar
Fy vad fuskigtVi har också berg här.....
ett väldigt litet o lokalt berg
![]()
Jo, det förstår jag
Jag tror jag kommer att köpa Saab igen (efter rishög). Jag älskar de bilarna och en till borde jag hinna med innan de blir för gamla. Drömmen är en 9-5 1,5 TiD![]()
Inte jag heller om min mamma får säga sitt![]()
Eller hur! Fatta hur mycket som hinner gå sönder på tolv timmar!Låter mer som tolvtimmarsotur...beroende på vädret då.
Kanske finns en på Billingen i Skövde,annars kan du göra dig en,eller så gör jag en gruva i mitt bergMen ni har ingen gruva direkt i närheten(om jag placerat dig rätt
).
Mamma tycker ju att de två jag har räckerMina föräldrar bara suckarJag kommer snart göra nummer 17 och 18
![]()
Men ni har ingen gruva direkt i närheten(om jag placerat dig rätt
).
Mina föräldrar (framför allt pappa) har misstyckt väldigt när jag gjort mina! Tråkmånsar säger jagMamma tycker ju att de två jag har räckerMen jag vill ha minst två till. Den här jag kom på nu blir lite minnestatuering av sambon + för mig själv. Sen vill jag ha ett porträtt av min häst också.
Inte dissa Saabäven om jag själv nog snart sitter i en Volvo
![]()
![]()