Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 692
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade med magknip men det var snabbt löst ;) Nackdelen är att när jag väl har gått upp kan jag inte gå och lägga mig igen så här sitter jag på min semesterdag. Ska nog ta en lång och slö förmiddag innan jag gör något vettigt.

Startat upp med kaffe. Tror det blir en fin dag ute idag, ser ut som det i alla fall.. -5 grader och har varit dimma inatt = frost på träden, och solen är på g fram. Fint :)
Idag kommer sambon hem över helgen (eller ja, kan man ens kalla oss sambos just nu? han har jobbat borta i 2 mån och kommer hem för andra gången idag..). Hursom, trevligt att han kommer hem och på söndag ska vi på husvisning :)

Har precis renbäddat mellanpojkens säng. Vi myste i soffan framför tv, kände en bajsdoft så vi gick till skötrummet. Som tur är gick jag igenom hans rum istället för köket, för jag upptäckte att det var blött bajs i hela sängen :yuck::yuck:

Så nu ska jag snart få minstingen att sova förmiddagslunch och kolla på eventuella utbildningar att söka när de öppnar ansökan i vår. Måste maila chefen om att få söka tjänsteledigt också i tid så jag verkligen kan börja nästa höst. I 6 månader efter mitt ansökningsdatum kan hon fördröja min skolstart om jobbet kräver min närvaro, och det tänker jag inte riskera :angel:

Har ätit frukost. Sitter nu och kryssar i mina tidningar. Vet ej vad jag ska hitta på sedan. Mår lite bättre nu. Är hemma från jobbet idag. Ska dit på måndag...:yuck:
Fick ut starkare värktabletter för knät. Men de vågar man knappt ta

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 377
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 834
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 327
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 383
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka