Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur tänkte jag nu? Har eldat i kaminen så det är drygt 22 grader inne. Nästan så jag börjar svettas och det är svårt att andas, hur ska jag kunna sova i den här värmen?! :banghead:
Bäst jag går och lägger mig ändå, ska ut och rida imorgon igen :)
Jag har eldat på tok för mycket idag och det är bara -2 ute så inne är det 26 grader rena tropikerna :meh:.Blev 15 matlådor så nu behöver jag inte tänka på att fixa mat till jobbet på tre veckor eller men kanske blir less på älggryta och fläsklägg om man ska äta det var och varannan dag :laugh:

Råkade somna lite för länge när jag skulle ta en liten powernap så får väl se om jag hittar något att se på en stund, lär inte sova än på ett par timmar.

Hittade en film jag blev lite sugen på att se, den fanns varken på Netflix eller Viaplay. Men den gick att hyra för 29kr, men efter lite letande så insåg jag att den gick att köpa för 59kr... Så jag har för första gången på länge köpt en film istället för att streama, känns ovant O_o:o
Tilllägger att jag dessutom köpte godis för typ 50kr bara för att slippa betala frakt :angel::d

Hoppas filmen är bra när den dyker upp :rofl:

Jag har eldat på tok för mycket idag och det är bara -2 ute så inne är det 26 grader rena tropikerna :meh:.Blev 15 matlådor så nu behöver jag inte tänka på att fixa mat till jobbet på tre veckor eller men kanske blir less på älggryta och fläsklägg om man ska äta det var och varannan dag :laugh:
Blir till att stompa massor med rotmos till 5kg fläsklägg :idea::p

Vart vaken sen 8, så lär väl gå till sängs nu. Pratade en god stund med snyggingen. Vi har "rett ut" lite saker, han har vart lite orolig att komma å hälsa på för han är rädd att jag ska få för mig nått typ. Men tror det är klart för honom nu att oavsett om jag finner honom attraktiv och skulle vilja ha sex med honom, så är det liksom inte det enda jag tänker på. Han är för god vän för att jag skulle "insistera" på något sådant, och jag kommer knappast tro han fått känslor för mig bara för att vi umgås här hemma typ. Kändes bra att prata ut lite. Men jag som är en känslomänniska tyckte det ändå var jobbigt, att prata om känslor och vad jag tycker/känner är jobbigt och tårarna kommer lätt då utan att det egentligen behövs. Tur vi bara chattar så man slipper sitta och snörvla i telefonen :p

Muggen är tom och sista biten av mackan (om det hade funnits någon bit kvar vill säga) är skorpa vid det här laget så jag får väl försöka sova en stund.

Jag har nastan druckit upp vinet. Jag lyckades halla upp mer an jag skulle ha pa en gang. Jag har stora vinglas och brukar bara fylla bottenskyla ... i dag sag jag plotsligt hur glaset var mer an halvfyllt :nailbiting: Sjalvklart maste glaset tommas.:p
Min kropp varker i varje muskel ... jag ar helt slut efter en rolig dag att jobba med mina hundar. Vi borjade 8 i morse och jag kom hem efter 6 i kvall. HELT slut. Jag hade nagot jag verkligen ville beratta ... men har glomt vad det var. :cautious:
Skal!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 146
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka