Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har eldat på tok för mycket idag och det är bara -2 ute så inne är det 26 grader rena tropikernaHur tänkte jag nu? Har eldat i kaminen så det är drygt 22 grader inne. Nästan så jag börjar svettas och det är svårt att andas, hur ska jag kunna sova i den här värmen?!
Bäst jag går och lägger mig ändå, ska ut och rida imorgon igen![]()
Blir till att stompa massor med rotmos till 5kg fläskläggJag har eldat på tok för mycket idag och det är bara -2 ute så inne är det 26 grader rena tropikerna.Blev 15 matlådor så nu behöver jag inte tänka på att fixa mat till jobbet på tre veckor eller men kanske blir less på älggryta och fläsklägg om man ska äta det var och varannan dag
![]()
Jag är lat och har skaffat i pulverformBlir till att stompa massor med rotmos till 5kg fläsklägg![]()
Men blääääääääääääääääJag är lat och har skaffat i pulverform
Jo det är gott men nä orkar inte hålla på och fixa det utan lite varmt vatten från vattenkokaren och lite pulver så är saken klarMen blääääääääääääääää,det är sådant jag kallar matförstörelse,o rotmos som är så gott.
![]()
Ja du är ju inte kräsen i alla fallJo det är gott men nä orkar inte hålla på och fixa det utan lite varmt vatten från vattenkokaren och lite pulver så är saken klar![]()