Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska ge mig ut och gå/jogga nu. Min outfit blir: två underställströjor under en tjock jultröja, ett par leggings med batmantryck på över löpartightsen, extra strumpor, tjocka ljusrosa stalljackan från kingsland och till det mina turkosa löparskor med nordic grip-broddar på. Så elegant. Och såklart en svart snoddhalsduk över halva ansiktet.

Det här med att plocka ögonbrynen är ju inte speciellt skönt direkt, men nödvändigt eftersom mina ser förjävliga ut. Finns det inget mindre smärtsamt sätt att göra det på? :p

Tja, jag har inte prövat det själv men jag vet en kompis som brukar duscha varmt och sedan linda in ögon etc med en varm fuktig handduk för att öppna porerna. Om det fungerar eller ej låter jag vara osagt.

-8 när jag åkte till jobbet för 2 timmar sedan.
Jag har förberett chefen på att jag kanske går hem under natten. Mår inte alls bra. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 263
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 486
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V