Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller ner motNjut medan du kan imorgon kväll kan ni få upp mot -20
Det ska finnas något knep för att få dem vita, samma som på Converse. Du hittar säkert om du googlarÄr det ngn som vet om man vågar tvätta ett par vita nike airmax i tvättmaskinen?De VAR alltså vita men skulle behöva återfå sin ursprungliga färg
![]()
Upp? Minusgrader går ner under nollan.Njut medan du kan imorgon kväll kan ni få upp mot -20
Meeeeeeeeeeen,bor du nära mig? Ja jag bor ju typ 2-3 mil ifrån allra norraste delenNorra Skaraborg här med, men -7.1![]()
Eller ner mot![]()
Här var vi på huggetUpp? Minusgrader går ner under nollan.
Meeeeeeeeeeen,bor du nära mig? Ja jag bor ju typ 2-3 mil ifrån allra norraste delen
Stämmer bra det,ja då är du mer norr än mig,du har ju spottavstånd till VärmlandJag bor i Gullspång! (Vill minnas att jag läst att du bor i Töreboda, så det är nära ja)
Stämmer bra det,ja då är du mer norr än mig,du har ju spottavstånd till Värmland![]()
Det ska finnas något knep för att få dem vita, samma som på Converse. Du hittar säkert om du googlar![]()
Det här med att plocka ögonbrynen är ju inte speciellt skönt direkt, men nödvändigt eftersom mina ser förjävliga ut. Finns det inget mindre smärtsamt sätt att göra det på?![]()
Ska jag också avlägga väderrapport?
![]()
Här ska det vara ´+ redan på lördag,men det innebär tyvärr att vi får snö med,så är det inte det ena så är det det andraHär är det -5,9, om en vecka ska det vara plus igen