Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorses var det -11 hos mg men nu är solen framme :banana:

Själv sitter jag och väntar på klockan. Vi stänger 12 idag och jag är ridsugen samt bara allmänt seg och orkeslös idag så behöver komma ut och röra på mig :)

Jag laddar för att ringa ett samtal som jag tycker känns jättejobbigt att ringa. Egentligen vet jag inte varför det är jobbigt, jag har vanligtvis inga problem att ringa -men det här är skitjobbigt :confused:

Jag laddar för att ringa ett samtal som jag tycker känns jättejobbigt att ringa. Egentligen vet jag inte varför det är jobbigt, jag har vanligtvis inga problem att ringa -men det här är skitjobbigt :confused:
Det är väl något extra viktigt kanske. Känner lite samma sak, ska ringa angående jobb och det är viktigt för mig och känns då lite jobbigt. Ringde nyss men personen var inte anträffbar just då.

fan, fan, fan... köpte ny tv... den största JAG någonsin köpt 43 men helt onödigt. Sambon har en som sitter i vardagsrummet, Den här köpte jag till sovrummet.

Helvete men jag vill verkligen ha TV i sovrummet :(
Har även fått en mindre som vi kan ha i köket. Jag vill ha ett slut på att hela familjen alltid ska sitta i vardagsrummet i soffan. speciellt nu när vi har ett ordentligt kök. Tänkte att vi kunde sätta upp en liten tv där. Hos mor min fungerade det alldeles utmärkt och nu sitter de aldrig i tv-rummet inte ens en för en smörgås utan då är det köket och det är det jag vill ha. Jag vill bryta trenden helt med att sitta i vardagsrummet och äta. Tänker jag fel?

Det är väl något extra viktigt kanske. Känner lite samma sak, ska ringa angående jobb och det är viktigt för mig och känns då lite jobbigt. Ringde nyss men personen var inte anträffbar just då.

Det är nog så - att det känns viktigt och då blir det jobbigt.
Jag ska lägga bud på en häst :p Och det är ju något jag vill göra men jag tycker det känns skitjobbigt.

fan, fan, fan... köpte ny tv... den största JAG någonsin köpt 43 men helt onödigt. Sambon har en som sitter i vardagsrummet, Den här köpte jag till sovrummet.

Har även fått en mindre som vi kan ha i köket. Jag vill ha ett slut på att hela familjen alltid ska sitta i vardagsrummet i soffan. speciellt nu när vi har ett ordentligt kök. Tänkte att vi kunde sätta upp en liten tv där. Hos mor min fungerade det alldeles utmärkt och nu sitter de aldrig i tv-rummet inte ens en för en smörgås utan då är det köket och det är det jag vill ha. Jag vill bryta trenden helt med att sitta i vardagsrummet och äta. Tänker jag fel?
Utan TV har man inte problemet ;)

Vi har helt enkelt inte tv:n på när vi äter tillsammans, då pratar vi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 250
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 450
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka