athena_arabians
Trådstartare
-femtielva i Jämtland
Jag vet inte om jag törs köpa batterier till termometern och få bekräftat hur illa det är 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söker jobb.
-12 grader här i mörka Småland.....Jag har -7.4 utanför fönstret. @dobbis var är de där -20 du pratade om?
Jag sitter och knåpar ihop några frågor just nu som jag tänkte ställa när jag ringer kontaktpersonen gällande ett visst jobb, lite nervös över det, men vill verkligen visa mitt intresse.Jag med. Går sådär, hur går det för dig?
Det är väl något extra viktigt kanske. Känner lite samma sak, ska ringa angående jobb och det är viktigt för mig och känns då lite jobbigt. Ringde nyss men personen var inte anträffbar just då.Jag laddar för att ringa ett samtal som jag tycker känns jättejobbigt att ringa. Egentligen vet jag inte varför det är jobbigt, jag har vanligtvis inga problem att ringa -men det här är skitjobbigt![]()
Det är väl något extra viktigt kanske. Känner lite samma sak, ska ringa angående jobb och det är viktigt för mig och känns då lite jobbigt. Ringde nyss men personen var inte anträffbar just då.
Förstår!! Spännande, hoppas det blir affär avDet är nog så - att det känns viktigt och då blir det jobbigt.
Jag ska lägga bud på en hästOch det är ju något jag vill göra men jag tycker det känns skitjobbigt.
Utan TV har man inte problemetfan, fan, fan... köpte ny tv... den största JAG någonsin köpt 43 men helt onödigt. Sambon har en som sitter i vardagsrummet, Den här köpte jag till sovrummet.
Helvete men jag vill verkligen ha TV i sovrummet
Har även fått en mindre som vi kan ha i köket. Jag vill ha ett slut på att hela familjen alltid ska sitta i vardagsrummet i soffan. speciellt nu när vi har ett ordentligt kök. Tänkte att vi kunde sätta upp en liten tv där. Hos mor min fungerade det alldeles utmärkt och nu sitter de aldrig i tv-rummet inte ens en för en smörgås utan då är det köket och det är det jag vill ha. Jag vill bryta trenden helt med att sitta i vardagsrummet och äta. Tänker jag fel?
fan, fan, fan... köpte ny tv... den största JAG någonsin köpt 43 men helt onödigt. Sambon har en som sitter i vardagsrummet, Den här köpte jag till sovrummet.
Helvete men jag vill verkligen ha TV i sovrummet
Har även fått en mindre som vi kan ha i köket. Jag vill ha ett slut på att hela familjen alltid ska sitta i vardagsrummet i soffan. speciellt nu när vi har ett ordentligt kök. Tänkte att vi kunde sätta upp en liten tv där. Hos mor min fungerade det alldeles utmärkt och nu sitter de aldrig i tv-rummet inte ens en för en smörgås utan då är det köket och det är det jag vill ha. Jag vill bryta trenden helt med att sitta i vardagsrummet och äta. Tänker jag fel?