Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött. Obeskrivligt trött. Hoppas jag vaknar till snart. Är i Stockholm nu. Gick bra att köra från västkusten, lite snöyra störs man väl inte av ;)
Nu - Kliva upp och göra mig och mini redo och köra vidare till Uppsala.

Upprörd över akassebeslut. Får ut 6000 per månad, trots att jag tjänat mer än så det senaste året. Ska ringa och prata med dem så fort de öppnar. Hade räknat att ha ut åtminstone tre tusen mer..
Suck orkar inte!

Sambon funderar dessutom på att säga upp sig, han vantrivs verkligen på sitt jobb. Men han får väl stå ut tills jag fått jobb så vi har en vettig inkomst.

Nä dags att gå och lägga sig kanske. Denna natt och nästa är vikarie fixat till nu, så det är skönt att veta. Då kan jag vila upp mig i två nätter iaf. Men ska höra av mig imorgon kväll till chefen om hur jag mår om jag kan jobba lördag natt eller inte.

Upprörd över akassebeslut. Får ut 6000 per månad, trots att jag tjänat mer än så det senaste året. Ska ringa och prata med dem så fort de öppnar. Hade räknat att ha ut åtminstone tre tusen mer..
Suck orkar inte!

Sambon funderar dessutom på att säga upp sig, han vantrivs verkligen på sitt jobb. Men han får väl stå ut tills jag fått jobb så vi har en vettig inkomst.
Fy så jobbig sits! Håller tummarna att du snart hittar ett jobb.

Själv ligger jag i sängen o värmer upp mig lite efter utsläpp av pållar. Dottern ligger jämte o spelar på sin platta. Hon försöker lära mig hur man gör.
8- i Laholm nu.

Haft många "var fan är vägen" ögonblick på väg till jobbet idag. Snöyra så sikten var minimal. Och totalt obefintlig när man mött en lastbil, som att köra in i en vit vägg. Var väldigt glad när jag kom ikapp andra bilar!

Jag också! Blir svtplay + fulstream från TSN, jag är inte alltid så förtjust i de svenska kommentatorerna utan gillar de andra bättre. Dock inte när det är Kanada, kan bli lite outhärdligt till slut. Alltid roligt med två olika kommentatorer båda lika mycket homers.

Såg du USA-Ryssland? Vilken rysare. Verkar vara lite tveksamheter om hur många straffar det skulle gå till, tre eller fem. Får se om Ryssland lägger in en protest eller inte.

Heja Sverige! Tror dock att de får stryk, det får de alltid av Kanada :banghead:

Revenge for Sochi!!! :devil:

Den andra semifinalen följde jag med ett halvt öga. Tydligen är det skillnad på antalet straffar i gruppspelet och slutspelet :confused:

Gällande Sveriges match så var ju resultatet ganska väntat. Bronsmatch ikväll!

Segt på jobbet idag liksom större delen av mellandagarna. Ska bli skönt när alla kommer tillbaka nästa vecka och vi troligen kan starta upp lite projekt som jag har börjat läsa in mig på :bump:

Funderar på om jag verkligen borde äga teknikprylar.. telefonen tog nyss ett dopp i toaletten.
Så nu är den nerbäddad i ris, och jag hoppas på att allt funkar som det ska! Första anblick verkade den ok .. men man vet ju aldrig.
Om den bestämmer sig för att dö blir det bannimig brevskrivning och röksignaler för min del i fortsättningen..

Jag vaknade för tidigt, kan någon väcka mig i April?
Igår kunde jag vada fram o tbx till vägen o åka o bunkra mat. Nu vräker snön ner sedan flera timmar. Sängen o duntäcket lockar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 250
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 450
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka