FörlåtMen... Var du tvungen och skicka hit det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FörlåtMen... Var du tvungen och skicka hit det??
Me too
Ska vi bilda "vi-kan-inte-äta-köpesemlor-för-vi-har-celiaki-och-är-krängta" -klubben??
Absolut! Vi borde få skadestånd!
Så klart!Alltså...jag har ibs...får jag vara med i er klubb ändå?
Alltså...jag har ibs...får jag vara med i er klubb ändå?
ALLA som känner sig krängt och vill ha skadestånd för att man inte kan äta köpesemlor är välkomnaSå klart!
Jag vill med äta semlaALLA som känner sig krängt och vill ha skadestånd för att man inte kan äta köpesemlor är välkomna![]()
Låt ropen skalla - semlor åt alla!![]()
Vet du vad det är för två andra hästar? De kanske inte uppfyller din köpares behov men denne vill inte sälja dom?
Nääääää hästar som alltid är så snälla små väna varelserHästarna ville inte komma in alls idag. Jag fick ge upp och sen fick ägaren ta in dem.
F-n vad det suger.
Hur gör du såsen??
Två dagar på rad nu men igår lyckades jag få in eländena. 5-åringen var fruktansvärt jävla dryg idag. Allt var bara lek och bus.Nääääää hästar som alltid är så snälla små väna varelser
Ibland hästar alltså
![]()
Jag har noterat hur ordet hästar så gott som alltid byts ut till eländen (eller ännu värre ord) i liknande situationerTvå dagar på rad nu men igår lyckades jag få in eländena. 5-åringen var fruktansvärt jävla dryg idag. Allt var bara lek och bus.