Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det förstås svårt att argumentera emot, min kropp håller som tur är med mig. Det är vid värme den inte vill vara med.Nä. Jag tycker om kyla och snö.
Fast min kropp håller inte med mig!
Nej,man använder baksidan av en pennaGjorde nya naglar i tisdags på ett nytt ställe och dom är lite längre än jag är van vid.
Det är lite problematiskt att skriva på tangentbord nu![]()
Tror jag måste korta ner dom lite grann![]()
Perfekt tillfälle att sluta röka helt?Enda fördelen med kyla är att jag röker mindre![]()
Vilken film?Har sovit lite mer än 2 timmar. Nu blir det att dra sig in till stan och gå på bio![]()
Mig med,trots bara -13-18.6 nu. Ge mig vår.
Nej,man använder baksidan av en penna![]()
Med den kommentaren så får du anse dig DumpadÄr det bara jag som föredrar den här kylan framför sommaren?![]()
Perfekt tillfälle att sluta röka helt?![]()
Med den kommentaren så får du anse dig Dumpad
![]()
Vill man vara fin så får annat lida pinTar ju 100 år att skriva rapporter då![]()
Inte bättre hemma hos dig. SMHI tror att du ska ha -25 imorgon bitti.
Att jämföra med att de påstår att det i grannbyn två km bort är -21 nu. Och jag har -24. Utan att bo i köldhål...
Från vad du vill,bukevän,norra skaraborgare,människa , alltHaha, jag visste inte att vi var tillsammans? Eller vad är ju dumpad från? Norra Skaraborg?![]()
Okej, då gör jag som så att jag stannar kvar på andra sidan värmlandsgränsen när jag kilar ut och står mitt kast!!!Från vad du vill,bukevän,norra skaraborgare,människa , allt
Ta på dig varmtOkej, då gör jag som så att jag stannar kvar på andra sidan värmlandsgränsen när jag kilar ut och står mitt kast!!!
Men hu,stackars CNu har satt på mig ett par byxor till och rotat fram särbons fleecetröja.
Hunden fick behålla både täcke och skor på sig och har krupit ner under en fleecefilt i soffan.
Börjar kännas lite kyligt inne nu. Snart är särbon hemma så han kan mecka med pelletshelvetet.
Jag kan men jag orkar inte greja med den.