Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte bättre hemma hos dig. SMHI tror att du ska ha -25 imorgon bitti.
Att jämföra med att de påstår att det i grannbyn två km bort är -21 nu. Och jag har -24. Utan att bo i köldhål...

Jag vet :cautious:

Jag är lite orolig för lilla huset så jag åker nog hem imorgon. Det finns eg inte så mycket mer jag kan göra här nu ändå. Dåliga nyheter här också, en helt underbar om än lite opolerad lokal karaktär har gått bort och jag kommer verkligen att sakna honom och hans "Var e' kaffet?" tidigt på morgonen :love: och sedan "äsch, de' va' svagt" (dvs det var inte kaffekask) :D

Nu har jag satt på mig ett par byxor till och rotat fram särbons fleecetröja.

Hunden fick behålla både täcke och skor på sig och har krupit ner under en fleecefilt i soffan.

Börjar kännas lite kyligt inne nu. Snart är särbon hemma så han kan mecka med pelletshelvetet.

Jag kan men jag orkar inte greja med den.

Nu har satt på mig ett par byxor till och rotat fram särbons fleecetröja.

Hunden fick behålla både täcke och skor på sig och har krupit ner under en fleecefilt i soffan.

Börjar kännas lite kyligt inne nu. Snart är särbon hemma så han kan mecka med pelletshelvetet.

Jag kan men jag orkar inte greja med den.
Men hu,stackars C :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 248
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 448
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka