Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger kvar i sängen men ska snart gå upp. Ska iväg på träning med labben :). Sen kan jag med gott samvete vila resten av dagen.

Vaknade sent, funderade på när jag skulle ge mig ut och springa med hundarna men tittade sedan ut genom fönstret... Det har snöat massor sedan igår. Frågan är om jag alls orkar springa i det här, eller om det kommer vara tillräckligt jobbigt bara att gå? Kommer i alla fall inte ta den långa löprundan :p

Varit ute och jagat en sväng med hundarna, fick åtminstone se ett rådjur som huliganen drev men eftersom det sprang typ 100 m bort och jag hade hagelbössa så var det bara att titta. Sen blev det långkörare för huliganen och taxfröken hängde på. Maken tog bilen för att förhindra att huliganen sprang över pendlarparkeringen ytterligare en gång och jag fick ge mig in i skogen för att hämta taxfröken som tydligen hade tappat kompassen och var på väg åt helt fel håll. Hon var åtminstone lätt att spåra i och med att hon var full med snö så det såg ut som något hade dragit en säck där hon gick fram, jag ropade och ropade och hon svarade med fortsatte åt fel håll så tillslut fick jag springa fram och stoppa henne och då blev hon överlycklig... :cautious: Jag undrar om inte hörseln börjar ge vika för henne... Maken, dottern och taxfrökens slav jagar vidare och jag fick den tacksamma uppgiften att snygga upp hundarna... :meh:

Jag borde stå upp. Jag vill inte. Jag vill hänga med LisaLisa och lära känna henne ordentligt och spela antibirth. Måste jag stå upp?

Har precis testat engelska ebay för första gången, beställde köksklocka och såg frukostskålar som vi ville ha. På den svenska sidan där klockan köptes så var de slut och är utgående sortiment så jag fick leta hela internet runt tills jag fann dem på engelska ebay. Mycket dyrare än planerat eftersom 10 frukostskålar slutade på ca 900 kr med frakt :crazy:
Men jag kunde inte motstå ändå :angel:

Hur söta är dom inte :love:

s-l1600.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 246
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 447
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?