Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frukosten är magisk :love:
Det finns allt och lite till. Omelettstation där de gör med ens valda ingredienser, egna smoothies, mimosas, chokladmjölk och massor av munkar och churros och pannkakor och pålägg och efterrätter.
Det finns frukt och grönt också men det undviker jag :p Heffaklumpen nästa :rofl:

Träningen gick bra! Första havan riktigt bra sen blev lille pålle lite trött och okoncentrerad och ägnade sig åt sin favoritsrategi, trycka upp nacken och lyfta upp bettet mellan tänderna. Fick bra hjälp att ta oss igenom det så nu blir morgondagens träning spännande :up:

Känner mig som kåldolme nu när jag ligger i soffan med värmefilten runt mig men gött är det. Strax måste jag lyfta på rumpan och börja fixa för i kväll men inte riktigt än :)

:meh: Suck.
Om nu folk inte kan leva ihop utan bara bråkar om allt hela tiden, vad fasen gör de inte slut för istället då? Istället för att omgivningen ska drabbas av deras tjafsande jämt. Dessutom förutsätts det att man ska agera personlig klagomur/psykolog osv när den ena blir sur för precis allting :meh:

Frukosten är magisk :love:
Det finns allt och lite till. Omelettstation där de gör med ens valda ingredienser, egna smoothies, mimosas, chokladmjölk och massor av munkar och churros och pannkakor och pålägg och efterrätter.
Det finns frukt och grönt också men det undviker jag :p Heffaklumpen nästa :rofl:
Jösses :eek: Var ÄR du någonstans??
Jag vill också resa... :idea:

Nä var det nåt dyrbart? :eek:

Egentligen inte men jag hade inte gått så högt om jag vetat om det. Det är skillnad på "bruksskick" och "mycket gott skick" och en nagg på något diskvalificerar prylen från båda de kategorierna. Plus att det är faktiskt kutym att man informerar om skador av den magnituden. Jag är uppvuxen med auktioner och antikviteter och sådant här gör mig vansinnig. Jag har skickat ett vänligt mail till säljaren så jag hoppas få tillbaka en del av pengarna iaf. De andra sakerna var som beskrivet i mycket gott skick. Det hade garanterat inte hänt i transporten för de var väl förpackade.

Nä men fy så trist :mad:
Lämna tillbaka eller ge mkt dåligt omdöme!

Nej, jag avvaktar och ser vad jag får för svar av säljaren. Skicka tillbaka är inte värt det och tre av sakerna var i bra skick men det var lite surt eftersom de köptes som ett set (Snöboll/Snowball av Wärff från Kosta Boda).

De tre som var hela:
15877031_255622901536354_6538995125844967424_n.jpg

Det stora i mitten har ett bivaxljus som jag fick av snälla @Kaktuzblomma i 2015-års Secret Santa. Jag har sparat det sista för en fin ljusstake :up:

Idag gjorde jag en variant på tunnbrödsrulle. Jag hade varken tunnbröd eller vanlig korv hemma så det blev potatismos, sallad, prinskorv, skagenröra och ketchup. Förvånansvärt gott blev det :d

Vattnet funkar i stallet igen så jag ska ner och fylla på till hästarna och sen blir det soffan för hela slanten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur