Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter med datorn i knaet medan Tate (valpen) hamtar ben att tugga pa i soffan bredvid mig. Vi ar nu uppe i 11 ben och ett par andra leksaker runt mig. :angel:
Det ar snart dags att starta dagen har. Gasterna har akt hem i gar, nya jobbet borjade forra veckan men ar ju ganska flytande. Jag far en hog manadslon for att sortera papper i ett par parmar, fixa kaffe de flesta mornar nar "chefen" maken och jag tar en kopp ihop hemma hos oss, halla chefen i handen och vara almannt possitiv och uppmuntrande till uppstarten till hans nya foretag. :D

Life is good:cool:

*megastor kram* @Inglorion :heart

Jag är så himla glad att vi hann träffas och hoppas vi ses igen :)

Kan hända att jag ber om din Skype så du får hjälpa den här trögskallen med karteländena :angel: :p

Tack! Hade ju sett fram emot en trevlig sista dag hemma, men nu vill jag bara härifrån :( Tycker synd om syskonen som ska stanna kvar med henne (speciellt syrran som redan mår dåligt).

Skickar via PM :up:

Ätit hemmagjord pizza så nu är vi mätta som attans.
Massor med köttfärs och kyckling på.
Räckte med en plåt på 3 Pers.
Nu sucka över Brynäs kassa spel.

Jag är poop-arg. En hit till på slutbossen och jag hade spöat spelet. Och låst upp D6 och fått den som starting-item med Isaac. Pooop är det. :devil::confused::cool:

Magen börjar säga att den är hungrig, så får väl göra lite mat. Mindre än en timme kvar innan det är dags att försöka tina upp bilen.

Men va.... nu har det varit strömlöst i en hel timme! Det är 2017 - hur är det möjligt att de inte lagat det än!!!!
(obs ironi)
nu går jag och lägger mig. Under ett gäng fleecefiltar

Begriper inte ett ord O_o
Jag kan ha blivit orimligt arg för att jag inte klarade av att döda sista bossen i mitt älskade tvspel. Hade jag gjort det med den karaktären hade jag låst upp ett item som är riktigt bra och fått starta med det som en annan karaktär. ;)
Jaha...o varför blev det inte en hit till på slutbossen då?
För att jag kan ha missat att dodgea ett homeande skott och dött innan jag hann döda Blue Baby. Såatteh, jag spelade kasst sista halvsekunden av det runet. Men jag tänker vara orimligt irriterad ändå :p #dåligförlorare

För att jag kan ha missat att dodgea ett homeande skott och dött innan jag hann döda Blue Baby. Såatteh, jag spelade kasst sista halvsekunden av det runet. Men jag tänker vara orimligt irriterad ändå :p #dåligförlorare

Man får vara orimligt irriterad! Sådetså!
Dumt o dö. ;)

Orkar nog inte äta lunch idag. Det var en stor frukost och till kvällsmat funderar jag på om jag är sugen på italienskt eller japanskt :confused:
Blir jag hungrig innan middagen tar jag nog en fika istället :d

Sorglig kväll.
Hittade min älskade kaninhona död :cry: En katt hade tagit henne :cry: De hade lyckats öppna upp till komposthagen själv :( Hon levde 16.15 när jag kom hem från jobbet :cry: Grämer mig :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka