Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nu har jag välfylld kyl och frys! Helskotta vad mat och saker jag fyndat!

Åt nyss en kladdkaka och nu smaskar jag på färska jordgubbar :love:

Jag har ont överallt, varför kommer man på att man ska möblera om när man svalt några öl och klockan är 22 :confused:

La oss kl 4..... smart drag av oss :D

Nu är det gjort! Sonens rum blev mycket bättre så här men graderober är fan tunga!

Gilla på bajs. Ogilla på kräket. Du behöver inte fundera och ifrågasätta. Kräk har alltid fel.
Jag fattade det. Jag är blond inte dum.

Jag vet det egentligen. Fördöker bara få den nedtryckta hjärnan att fatta det på heltid. Speciellt när alla inblandade är okej med saken det gäller.

Jag lovade (mig själv då...) att gå på Jam-releasen om jag kunde gå, typ.
Både vill och vill inte. Jag KAN ju gå nu, men är rädd att gå så långt när det är mörkt och jag är trött/nervös/rädd.
Och tänk om det händer något mer? :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 061
Senast: Majjijann
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 323
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 941
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur