Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo det får väl bli nästa steg antar jag..Ligger en vägg i vägg med kiropraktorn som tjatade på mig att söka läkare igen. Men får väl ge sjukgymnasten här en chans först, kanske har någon alldeles fantastisk lösning som ingen provat på mig innan. Är inte jättesugen på att lägga tid och pengar på något jag inte tror kommer hjälpa den här gången heller, men då kan jag i varje fall säga att jag försökt.
Värktabletter blir det inga på daglig basis, de får fortsätta vara nödlösning när det är som värst.

Jag hade provat sjukgymnasten MEN redan idag skickat in en egenremiss. Annars rinner ju tiden iväg för dig. Det finns ju ingen anledning att INTE försöka med de vägar som finns, om du inte gillar att ha ont vill säga.

Skulle sjukgymnasten hjälpa dig är det ju bara att avboka en ev. tid hos smärtkliniken. Tro mig, väntetiden lär vara grym.

Jag hade provat sjukgymnasten MEN redan idag skickat in en egenremiss. Annars rinner ju tiden iväg för dig. Det finns ju ingen anledning att INTE försöka med de vägar som finns, om du inte gillar att ha ont vill säga.

Skulle sjukgymnasten hjälpa dig är det ju bara att avboka en ev. tid hos smärtkliniken. Tro mig, väntetiden lär vara grym.

Kostnaden med :angel: Har gått med värken i nästan 15 år så jag kan vänta ett tag till.
Först ska ekonomin bli bättre, sen ska hästen undersökas. Sen kan jag kanske lägga 2500 på mig själv. Eller 70 kr på värktabletter, det är enklare...

Ja, jag har "fyndat", har fyndat ägg, entrecote, kotletter, snitzel, rökta korvar, köttbullar, fläskfärs, hel färsk kyckling, youghurt, ost, pålägg, bearnaisesås, sallad, tomater, vindror, juice ( STORA MÄNGER ), vattenflaska, handväska, gardiner, gardinstång, spenat, basilika, kravmärk gul lök, potatis, rökt karre, pullad fisk, bröd, paprika, gurka, päron, mjölk, flingor, rotmos, fläsklägg, glögg, thigts, pannkakor, purjolök, kvarg, mosarella ostar, president ost, KLADDKAKA, fil, tvål, schampoo, toapper, hushållspapper, lampor, nötter, folköl, regnbyxor, nåt spel för barn med en penna åt barn, tavla, och smaksatt vatten samt en klocka.

Har säkert glömt något men då är det så :angel:

När du var här så var frysen nästan tom. Du nu är den rätt påfylld och jag har ingen ångest över hur pengarna ska räcka denna månad eller nästa! Jag har hittat guldgruvor på cykelavstånd från mig så på fredag cyklar jag förbi dom och shoppar i mörkret :banana:
Det där var det bästa jag läst på länge. :bump:

Jag har två guldgruvor som aldrig sviker samtidigt men eftersom dom ligger i grannstäderna så måste jag ju ha bil fast 6 mil i veckan står jag ju ut med och bilen är soppasnål så jag räknade ut att matkontot här ligger under hundringen i veckan inkl. transporter och då har jag tagit med kaffebönor och Oboy som jag aldrig hittat. :)
Ibland blir det jackpot som när jag hittade 30 kilo kassler eller nu senast, 55 påsar ostbågar. :p

Hade huvudvärk när jag vaknade. Sov en stund till efter rastning av hund men har fortfarande huvudvärk
Får la testa ett par alvedon då.

Kostnaden med :angel: Har gått med värken i nästan 15 år så jag kan vänta ett tag till.
Först ska ekonomin bli bättre, sen ska hästen undersökas. Sen kan jag kanske lägga 2500 på mig själv. Eller 70 kr på värktabletter, det är enklare...

Du hinner spara, är det mindre än 6 månaders väntetid kan du skatta dig lycklig

Känner väl igen mig!
Alltid lika intressant när man helt plötsligt hör någon säga "Det fixar jag!" och man vänder sig om och undrar vem som sagt det och inser att det var man själv...
Det var så min föregångare användes, han fick fixa det som var kvar. Men eftersom jag inte har c-kort så står de lite handfallna nu :angel: och jag gör bara det jag ska, men det muttras lite eftersom jag inte gör mer...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 066
Senast: Majjijann
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 330
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 942
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023