Känns det bra för dig nu när du har fått skriva lagen på näsan på någon som har varit sjukskriven i omgångar i drygt 15 år i en sjukdom som ständigt förvärras utan bot. Som för ett par veckor sedan fick beskedet att hennes sjukdom återigen hade blivit ett snäpp värre och det är svårt att hitta mediciner som inte skadar mer än vad de hjälper. Som nu uttryckte sin besvikelse på att återigen få sina planer rubbade eftersom hon inte kan råda över sin situation. Som har uttryckt oro vid flera tillfällen att hon inte vet hur pengarna ska räcka till mat, som har uttryckt en saknad efter sina mamma och sina syskon.
Jag säger inte att det var fel att reagera i inledningen men du fortsätter och fortsätter att trycka på hur lagen ser ut och hur fel
@ainasoja har, jag tror att hon redan visste det innan hon skrev, och om inte annat så efter ditt första inlägg. Hon skrev inte en fråga i forumet hur hon ska smita undan, hon skrev i den här tråden som till stor del är ett ställe där man kan pysa ur sig saker som känns jobbiga utan att behöva försvar varför man anser att de är jobbiga.
Du kan titta på skillnaden på svaren mellan dig och
@tanten som också reagerade, väldigt olika sätt att hantera saken.
Jag tycker som sagt att du har rätt i teorin men ditt sätt att framföra det tycker jag är helt uppåt väggarna och det gör mig illa berörd.