Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är så glad att du har kvar den blanka fina lilla asken på avataren![]()
Äh,nu är du bara lite känslig![]()
Tack för kramen
Ajjjjjjjjjjjjjjj! Vill du veta hur du får det att sluta?Nu kliade mig i ögat också
Tyckte det rann för lite från dom![]()
Min katt skulle springa och gömma sig om det kom en mus.Kom upp i sovrummet för att lägga mig. Ena hunden börjar nosa intensivt och plötsligt ser jag kattens svans sticka fram från garderoben (vi har skynke för).... Jag anar orådoch drar försiktigt undan skynket. Och, tadaaa, katten med en stooor råtta
. Nu ligger råttan (tack och lov redan död, antar att han inte orkar ta hem den annars *peppar peppar*) i en hundbajspåse på altanen och imorgon måste jag komma ihåg att skrubba bort blodfläckarna.
Behöver jag säga att kisse var myyycket stolt?
Tack och lov verkar timern fungera på kattluckan nu så han kommer inte ut igen förrän imorgon bitti. Ve och fasa om han skulle komma upp med en sån där i sängen när jag ligger där
Nu ska jag läsa lite för att sen försöka sova.
Smaken på teet är: kvitten.Tack för kramenoch te smakar alltid. Vad är det för smak?
Ååh gott juSmaken på teet är: kvitten.
Nej @bumpo . Andas, djupa andetag.Rakbladen är äckligt lockande.
Jag kan inte... inte ens med en cig. Och ciggen har varit sista utposten innan självskadande. Men jag vill inte! Fattar bara inte hur jag ska bryta det...Nej @bumpo . Andas, djupa andetag.
Har du nåt ångestdämpande så ta det (enligt ordination). En dusch? Titta på nån serie på play eller liknande.Jag kan inte... inte ens med en cig. Och ciggen har varit sista utposten innan självskadande. Men jag vill inte! Fattar bara inte hur jag ska bryta det...
Jag har tagit det jag kan/får ta. De har inte hjälpt ett skit den här gången.Har du nåt ångestdämpande så ta det (enligt ordination). En dusch? Titta på nån serie på play eller liknande.
Jag håller själv på att somna av min tablett nu, men kanske finns nån annan här som kan stötta.
Ja tack@bumpo jag kan vara uppe om du vill?
Vi kan börja med att ta en cigg ihop.
Jag hakar på med en cigg jag medJa tack
TackJag hakar på med en cigg jag med