Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom upp i sovrummet för att lägga mig. Ena hunden börjar nosa intensivt och plötsligt ser jag kattens svans sticka fram från garderoben (vi har skynke för).... Jag anar oråd :nailbiting: och drar försiktigt undan skynket. Och, tadaaa, katten med en stooor råtta :wtf: . Nu ligger råttan (tack och lov redan död, antar att han inte orkar ta hem den annars *peppar peppar*) i en hundbajspåse på altanen och imorgon måste jag komma ihåg att skrubba bort blodfläckarna.
Behöver jag säga att kisse var myyycket stolt?
Tack och lov verkar timern fungera på kattluckan nu så han kommer inte ut igen förrän imorgon bitti. Ve och fasa om han skulle komma upp med en sån där i sängen när jag ligger där :crazy:
Nu ska jag läsa lite för att sen försöka sova.

Kom upp i sovrummet för att lägga mig. Ena hunden börjar nosa intensivt och plötsligt ser jag kattens svans sticka fram från garderoben (vi har skynke för).... Jag anar oråd :nailbiting: och drar försiktigt undan skynket. Och, tadaaa, katten med en stooor råtta :wtf: . Nu ligger råttan (tack och lov redan död, antar att han inte orkar ta hem den annars *peppar peppar*) i en hundbajspåse på altanen och imorgon måste jag komma ihåg att skrubba bort blodfläckarna.
Behöver jag säga att kisse var myyycket stolt?
Tack och lov verkar timern fungera på kattluckan nu så han kommer inte ut igen förrän imorgon bitti. Ve och fasa om han skulle komma upp med en sån där i sängen när jag ligger där :crazy:
Nu ska jag läsa lite för att sen försöka sova.
Min katt skulle springa och gömma sig om det kom en mus.
Hon såg förfärad ut när jag fångade möss i fällor i huset hahahha.
Men hon är extremt mysig så hon är förlåten

Jag kan inte... inte ens med en cig. Och ciggen har varit sista utposten innan självskadande. Men jag vill inte! Fattar bara inte hur jag ska bryta det...
Har du nåt ångestdämpande så ta det (enligt ordination). En dusch? Titta på nån serie på play eller liknande.
Jag håller själv på att somna av min tablett nu, men kanske finns nån annan här som kan stötta.

Har du nåt ångestdämpande så ta det (enligt ordination). En dusch? Titta på nån serie på play eller liknande.
Jag håller själv på att somna av min tablett nu, men kanske finns nån annan här som kan stötta.
Jag har tagit det jag kan/får ta. De har inte hjälpt ett skit den här gången.
Funderar på att ringa min gangster men känner mig sjukt elak eftersom jag vet att han sover. Mitt konsentrationsspann är ungefär två minuter..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 51 52 53
Svar
1 054
· Visningar
38 891
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
45
· Visningar
1 350
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 308
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svårtransporterad häst
  • Dressyrsnack nummer 18