Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att i dag är bra :)
Hör av dig om en dag som passar bra. Min vecka ser ganska tom ut. Fika/lunch på stan...promenad... är öppen för alla förslag :)
Då ska jag bestämma en dag som jag beställer bra mående på. Och vi kan se vad vi hittar på. Ekonomi har jag ju liksom ingen just nu.. jag HATAR fk just nu.

Nu tar jag tametusan lite glass och tröstäter. Bar nämligen ut utskrivaren i köket där jag renat det kokta vattnet några gånger med kaffefilter. Glömde strömkabeln givetvis för att få loss patronerna. Kopplar in den och utskrivaren skriver i sitt meddelande "skriver ut papper". Jajjemen, perfekt utskrift. Så alltså inte fel på patronerna som den sa nyss :banghead::banghead: Nästa projekt är att lista ut varför den inte godkänner nätverkskabeln från datorn. Men nu GLASS :laugh: :d

Det där med guldmjölk var inte så dumt ändå, smakade faktiskt helt ok :D
Känns som att den blir rätt mättande med kokosolja i dessutom, så det blir nog jättebra det :up:

Men underbart :rofl: Jag blir för envis och irriterad så det ska bara fungera :devil:

Ja, ska nog försöka mig på att koppla in skrivaren idag igen och hota datorn lite. Annars får jag väl ta hem skrivaren till mamma och fixa allt där även om det onekligen vore skönare att kunna ordna sådant här hemma. Du får gärna komma hit och bråka lite till med den om den vägrar fungera om du vill! Hoppas du får ordning på din :)

Ja, ska nog försöka mig på att koppla in skrivaren idag igen och hota datorn lite. Annars får jag väl ta hem skrivaren till mamma och fixa allt där även om det onekligen vore skönare att kunna ordna sådant här hemma. Du får gärna komma hit och bråka lite till med den om den vägrar fungera om du vill! Hoppas du får ordning på din :)

Vi är på god väg att bli sams, jag och utskrivaren men den måste skärpa till sig att bli sams med datorn också. För utskrivare ska jag ha! :up:

Huuu....krya på dig. Inte kul om ansjovisen behöver läggas in :(
Fisken har inte tid med sånt.

Fisken har styrelsemöte kl 17 idag och ska åka till Kalmar den 22: a och hem den 24: e.

Så fisken måste vara frisk!

Ska hämta ut Spasmofen idag så jag har hemma.

Vi är sams nu :love:
Allt jag gjorde var att bära ut den i köket för rengöring som aldrig blev av :confused: Fattar inget men skitsamma :D :rofl:

Fått in typ 3.000:- på kontot "bara sådär". Skulle tro att det är någon försäkringsjox...har också fått brev från både TFF och TryggHansa, brevet från TH känns meningslöst att öppna för de kommer sällan med något positivt.

@Bexzor Denna underbara teknik som får en extra gråhårig.
Den kanske bara ville ha miljöombyte och ny utsikt? ;)

Om någon behöver har jag en skrivare som fungerar utan problem (senast jag använde den) behöver dock nya bläckpatroner då dem är slut, bara att hämta.
Surade länge att bläcket var slut och köpte inte nya för fick en annan skrivare istället.

Fått in typ 3.000:- på kontot "bara sådär". Skulle tro att det är någon försäkringsjox...har också fått brev från både TFF och TryggHansa, brevet från TH känns meningslöst att öppna för de kommer sällan med något positivt.
Läste 30 000 :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 89 90 91
Svar
1 809
· Visningar
63 861
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 629
Senast: doppler
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 367
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025