athena_arabians
Trådstartare
Bricanyl-vibrerar... skitkul. Eller inte 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hellre vibrera än att hjärtat springer i 700Bricanyl-vibrerar... skitkul. Eller inte![]()
Nu knaprar jag på majskaka och dricker utspädd saft i miniklunkar. Är glad att aptiten börjar komma tillbaka iaf.@Ninnurur Aj för magknip men fortsätt med milda saker och små små intag så hjälper det förhoppningsvis, elände att börja äta igen.
Hellre vibrera än att hjärtat springer i 700![]()
Jag älskar ventolinDet gör det av Symbicort![]()
Jag älskar ventolin![]()
Tittar på House och funderar på hur jag ska lösa en knepig situation. Blir tvungen att vabba i morgon, sonen har vattkoppor. Men har slut på pengar på mob och kan alltså inte ringa. Verkar det jätteknäppt att maila jobbet ikväll och skriva att jag vabbar i morgon?
Är ju uteslutet att han ska till dagis och jag jobbar dessutom på äldreboende så jag kan ju inte riskera att dra med smitta dit heller. Men hur fasen löser jag det när jag inte kan ringa? Kan inte fylla på telefon förrän på onsdag heller. Kan iof ringa hos föräldrarna men styvfar är hypokondriker och mamma lär noja ihjäl sig över att få bältros om vi går dit. Råd någon?