Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har storstädat idag! Och lyckas bli av med ena skrivbordsstolen så det är mer plats i klädkammaren! Har slängt in en suspekt sak i ugnen så hoppas den smakar gott iaf!

Jag kämpar på men måste ta pauser när smärtan på höger sida börjar igen. Har upptäckt att det bästa är att vara stilla och hungrig för då gör det inte ont men jag kan ju inte leva på vatten :cautious:
Näe, bara vatten går ju inte :( Men vila ska du göra :heart

Om jag tar undan 10 saker ur röran får det räknas som tillräckligt med städning för ikväll. Blir det mer så är det en bonus :p

Bakar sockerkaka som ska med till brorsan i morgon, tittar på film (Huset fullt 2) och funderar på om man ska sätta sig vid datorn en stund sedan istället.

Satan, nu stiger tempen :banghead:

Håller mig till vatten ifall det blir en tripp till kirurgakuten senare. Tempen är bara 37.2 men jag börjar känna mig febrig.

Ska nog ta en snabb vända i duschen så jag är någorlunda fräsch ifall att.

Var tvungen att gå på en vernissage imorse och blev då TVUNGEN att inleda dagen med ett glas cava. Har efter detta känt mig småfull hela dagen.
Vägde mig nyss och fick en chock. Eller ok, I had it coming. Hade nån slags italiensk orgie igår med extra allt. Är fetare än på många år. Gick hem och käkade broccoli samtidigt som jag läste böcker om privatekonomi. Har nämligen kommit på att mitt mål i livet är att bli smal, snygg och rik.
Allt avbröts av att granntanten kom över och gnällde över att ngn hade fimpat på innergården och hon hade skrivit en arg skylt som hon tänkte sätta upp imorgon. Hon ville ha nåt slags moraliskt stöd. Hoppas bara att det inte var jag som råkade göra detta i natt eller ngt. Allt är lite dimmigt liksom..

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 64 65 66
Svar
1 308
· Visningar
47 517
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 473
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 318
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur