Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men åh! :( ta hand om dig!

Gör det, har tagit en Spasmofen nu och hoppas att den verkar snart för detta är överdjävligt.

Nu är tempen uppe i 37.6. Avvaktar dock och ser om den stannar, kan ju hända att jag är varm pga den snabba duschen som avlutades snabbt pga hulkningar. Kände inte för att spy i badkaret :angel:

Jag har klippt rosor i 4 timmar idag. Hade glömt att det var ganska många år sedan jag jobbade med sånt = inte lika vältränade händer längre. Min högerhand går nu inte att använda:meh::arghh:
Och jag ser ut som att jag har lekt med vassa kattklor, har än så länge opererat ut 4 taggar:wtf:

Bakar scones igen, denna gång på brorsans begäran :p Det är ganska soft att bo hemma hos brorsan tillfälligt, han jobbar borta mån-tors vilket innebär att jag har huset för mig själv. Och på helgerna ser vi knappt varandra ändå, vi brukar mötas i köket haha :p Ikväll kom han in i köket två vändor på en timme typ, vilket inte brukar hända, och börjar kolla i kylskåp och skafferi, varpå jag frågar om han är sugen på nått. Konversationen blir att ja han är sugen, men han vet inte på vad, och popcorn har han redan gjort idag, och jag konstaterar att jag också är sugen på nått, men vet inte vad, och vi har inget gott hemma. Brorsan kontrar med att det är ju bra det, annars äter vi ju bara upp det goda (:rofl::banghead:) och säger sen "fast om du hade gjort scones hade jag nog kunnat äta en hel hög" jag skrattar och frågar om det betyder att han vill jag ska göra scones, och japp det ville han, för det var ju rätt gott med kaviar på scones sist jag gjorde :eek: :D Så jag får väl vara en god syster och göra scones :rofl:

Är lätt irriterad på att bästa låten just nu har en rejält sexistisk text. Den är skriven på 70-talet och med glimten i ögat men ändå... Varför måste folk skriva skittexter till bra musik för?! :cautious:

Ser ut som kvasthilda eftersom jag la mig med blött hår men jag bryr mig inte just nu. Vill bara ha mer smärtstillande just nu.

Låter som jag ska föda barn så mycket som jag stånkar.

Skriver bara för att ha något annat att tänka på. Stavar fel hela tiden men tur man har en telefon som kan sånt.

Fy fan vad ont detta gör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 64 65 66
Svar
1 308
· Visningar
47 512
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 472
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 318
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur