Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackarna!Dom har också pedagoger.![]()
Och jag har undrat som vansinnig var sjutton de fick tag på vårrullarna fyllda med ris (och annat)Blev sugen på sån filsås man fick till panerad fisk, apropå skolmat![]()
Ingen aning. Vi brukar inte servera vårrullar tyvärr.Och jag har undrat som vansinnig var sjutton de fick tag på vårrullarna fyllda med ris (och annat)har inte hittat dem sedan dess, bara grönsaker eller kött
Kanske du vet @Klara ?![]()
Äsch då.Ingen aning. Vi brukar inte servera vårrullar tyvärr.
Ehh.. Steker?Äsch då.
Hur brukar ni göra falukorv då?Jag saknar de hårda kanterna som de hade i skolan
![]()
Äh, de blir ju brända innan kanterna hinner bli hårda jueEhh.. Steker?![]()
Låter den stå tillräckligt länge i värmeskåpetÄsch då.
Hur brukar ni göra falukorv då?Jag saknar de hårda kanterna som de hade i skolan
![]()
Ta på dig högklackatFick en läxa av sjukgymnasten. Det har gått uruselt. Är så jäkla van vid att stå med helraka ben och inte med böjda knän, svårt att ändra den där vanan. Får banka in den där läxan i huvudet på något sätt..
Ah!Låter den stå tillräckligt länge i värmeskåpet![]()
seriöst, jag har verkligen undrat... Hur hittar man en hästtjej/-kille som vill ha en flickvän som låter denna sköta sina hästar själv?
/en som gillar häst men inte vill ha en själv.
Läste helrakade ben och fick inte ihop vad sjukgymnasten hade med det att göra hahaFick en läxa av sjukgymnasten. Det har gått uruselt. Är så jäkla van vid att stå med helraka ben och inte med böjda knän, svårt att ändra den där vanan. Får banka in den där läxan i huvudet på något sätt..
Ta på dig högklackat
Läste helrakade ben och fick inte ihop vad sjukgymnasten hade med det att göra haha![]()