Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag somnade kvickt men vaknade nyss av den envisa katten som skrapade på dörren. Förstår aldrig varför hon då och då envisas med att göra så. Hon får nämligen aldrig vara i sovrummen, trots att det är mysigt att sova med henne. (Det är en liten odåga som biter i sladdar, slår iväg lypsyl och klöser på sängarna :mad:)

Jag somnade kvickt men vaknade nyss av den envisa katten som skrapade på dörren. Förstår aldrig varför hon då och då envisas med att göra så. Hon får nämligen aldrig vara i sovrummen, trots att det är mysigt att sova med henne. (Det är en liten odåga som biter i sladdar, slår iväg lypsyl och klöser på sängarna :mad:)

Katt+logik=impossible! ;)

Kl

Varit uppe och ätit en banan. Grannen var redan ute och jobbade på gården.
Men IOM att jag inte har egen gård kan jag vackert gå och lägga mig igen några h. Aaah, sköööönt! :)

Vaken. Sovit jättedåligt! Varför sover jag alltid dåligt när jag ska jobba?
Intar kaffe och strax ner till tvättstugan igen!

Jag vaknade vid strax efter 6.. Totalt onödigt! Låg och lyssnade på Lords and ladies tills det blev dax att gå upp och mata hästar, rasta hunden, bära ut svarta katten i köket osv.
Fick förklaringen på äckeltröttheten igårkväll iaf, kroppen hqr bestämt sig för att vi ska ha ONT ett tag. Det positiva i det hela är att äckeltröttheten släpper när värken kommer :) Smärtan kan jag hantera, tröttheten går inte att göra annat än ligga som en död sill.
Så nu blir det kaffe och sen ska jag testa det nya bettet på svarta faran och motionera slyngelhästen.

Jag är vaken men funderar på att sova lite till. Finns saker jag borde göra idag men inget superviktigt förrän jag ska till stallet efter lunch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 65 66 67
Svar
1 328
· Visningar
48 460
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 482
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna