Har du swish?Men för faaan!!! Jag orkar inte. Jävla kukskitrövhelvete! Tänkte ju åka upp till min Gangster imorgon. Minus på kortet och på busskortet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du swish?Men för faaan!!! Jag orkar inte. Jävla kukskitrövhelvete! Tänkte ju åka upp till min Gangster imorgon. Minus på kortet och på busskortet.![]()
Ja. Men nytt nummer. Du är bäst fina vännen! Och jag är för övrigt fortfarande helt till mig över hur söt Lillan är.Har du swish?
Skicka mig ett sms så kan jag ge ett litet bidrag!Ja. Men nytt nummer. Du är bäst fina vännen! Och jag är för övrigt fortfarande helt till mig över hur söt Lillan är.
Jag är fullständigt opartisk och Josephine var gudomligt söt. Tror att @Micks håller med om det med.Skicka mig ett sms så kan jag ge ett litet bidrag!
Nog för att jag är partisk, men jag tycker allt att vår lilla Josephine är väldigt söt![]()
Vem sjutton är det som har beställt den här måndagen?!!![]()
Regn, kallt, kommer nästan hem, då är det en buss och två personbilar som krockat, vägen avstängd... yay för måndagar...... eller inte denna i alla fall...![]()
Det finns det på vårt Ica Maxi. Både syskonbarn och tvillingvagn för antingen två spädbarn eller två större små barn.
Jag är fullständigt opartisk och Josephine var gudomligt söt. Tror att @Micks håller med om det med.
Har ju inte kvar ditt nummer..![]()
Jag tänker tvinga med mig @Micks ner snart. Eller tvinga och tvinga tror hon följer med frivilligt.Ni är välkomna ner på besök. Komsi komsi!!!
Sa jag att vi har en jordkällare som är inredd med vinhylla? Och en dubbelsäng i gästrummet?Jag tänker tvinga med mig @Micks ner snart. Eller tvinga och tvinga tror hon följer med frivilligt.
Inte jag, tror och hoppas du är ensam om det. Ctrl+F5 eller hård refresh kanske kan hjälpa. Återkom gärna under Om Bukefalos om det inte löser sig.Är det bara hos mig som buke just nu har tappat en del bilder på sina ikoner?
Går att använda och se om man ställer markören på för att få fram texten vad som döljer sig bakom.
Kan @Gunnar vara i farten tro med mixerbordet?![]()
Nää fyyy vad tråkigt! Men wiiii med långväga gäst.Nu ska jag använda @bumpo -uttryck:
NÄÄÄÄÄÄÄÄJ! för vädret. Regn, grått, kallt och halv storm. På min semester
Wiiiiiiiiiii! för att jag får en långväga gäst om ett par dagar
Nej. Jag, eller vi, får helt enkelt ta ett snack med henne. HihiSa jag att vi har en jordkällare som är inredd med vinhylla? Och en dubbelsäng i gästrummet?
Nej,har inte tid.@dobbis ska du ställa i Västerås?
Nej,har inte tid.