Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte erbjuda dig en egen lgh då, jag är själv bortrest så du hade kunnat bo här och rå om dig själv och dina hundar om du velat. Men nähä, gästfriheten dög inte![]()
Men det låter mycket bättre när du säger detNää fyyy vad tråkigt! Men wiiii med långväga gäst.
@LadyCovergirl Klart du har, tid på brist på egentid har du![]()
Men tack! Då ska du höra Gangstern säga det. *fniss* Lägg in lite dalsländska ä:n så är du där.Men det låter mycket bättre när du säger detJag har faktiskt funderat över hur du gör. Det blir så roligt!
@LadyCovergirl Ibland undrar man hur man tänkte när man tog en del beslut,men en grillkväll med ett gäng skönt folk får dig nog att glömma det ifall det är så.
Be annars folk ta med sig grill, eller kanske några av dem som det känns okej att göra det med om möjligheten finns vill säga.
Slit inte ihjäl dig, det finns en stor vägg vet du man ska akta sig för och u har ju en vardag med ite åtaganden med att styra upp![]()
Det ska faktiskt bara bli roligt. Får hålla tummarna för schysst väder så det går att utnyttja altandäcket också
Ta med sig grill blir svårt eftersom det är ett fåtal som kommer med egen bil. Och för de som bor på hotell under utbildningen blir det liksom rent omöjligt
Det där med väggen kommer jag inte ens beakta. (Alltså jag är glad för omtanken men någon vägg kommer aldrig vara aktuellt för mig)
Hoppas ni får en riktigt härlig tillställning.
Man ska aldrig säga aldrig sägs det men i detta fallet så är aldrig ett bra ord![]()
Inte är det ditt fel att det regnar, det är ju den elaka tandtråden som är skylig till regnet såklart.
Hoppas tänderna mår bättre fort, tandvärk är inte skoj, borde bannas hårt och skoningslöst.
Kram! Att andra har det sämre hjälper inte dig, man "får" må dåligt ändå.Hatar mitt psykiska mående
även om jag vet att ni är många som har det så mycket sämre än mig