Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Gunnar Testade ctrl+f5, ingen skillnad.
Även startat om datorn och routern.
Inga störningar i området enligt bredbandsleverantören.
*kliar huvudet*om vad som menas med hård refresh?

Ingen större fara det funkar ändå om man tar det lugnt, tur det bara är hos mig :)

@LadyCovergirl Ibland undrar man hur man tänkte när man tog en del beslut,men en grillkväll med ett gäng skönt folk får dig nog att glömma det ifall det är så.
Be annars folk ta med sig grill, eller kanske några av dem som det känns okej att göra det med om möjligheten finns vill säga.
Slit inte ihjäl dig, det finns en stor vägg vet du man ska akta sig för och u har ju en vardag med ite åtaganden med att styra upp :)

@LadyCovergirl Ibland undrar man hur man tänkte när man tog en del beslut,men en grillkväll med ett gäng skönt folk får dig nog att glömma det ifall det är så.
Be annars folk ta med sig grill, eller kanske några av dem som det känns okej att göra det med om möjligheten finns vill säga.
Slit inte ihjäl dig, det finns en stor vägg vet du man ska akta sig för och u har ju en vardag med ite åtaganden med att styra upp :)

Det ska faktiskt bara bli roligt. Får hålla tummarna för schysst väder så det går att utnyttja altandäcket också :)
Ta med sig grill blir svårt eftersom det är ett fåtal som kommer med egen bil. Och för de som bor på hotell under utbildningen blir det liksom rent omöjligt :p

Det där med väggen kommer jag inte ens beakta. (Alltså jag är glad för omtanken men någon vägg kommer aldrig vara aktuellt för mig :) )

Det ska faktiskt bara bli roligt. Får hålla tummarna för schysst väder så det går att utnyttja altandäcket också :)
Ta med sig grill blir svårt eftersom det är ett fåtal som kommer med egen bil. Och för de som bor på hotell under utbildningen blir det liksom rent omöjligt :p

Det där med väggen kommer jag inte ens beakta. (Alltså jag är glad för omtanken men någon vägg kommer aldrig vara aktuellt för mig :) )

Hoppas ni får en riktigt härlig tillställning.

Man ska aldrig säga aldrig sägs det men i detta fallet så är aldrig ett bra ord :bump:

Men har det gått troll i bilar för våran del? :crazy: Jag pratade med killen som har våran bil, det var inte så enkelt som trasiga lampor utan det är något med elen, det är ingen ström fram till reläerna.. Så fick vi låna svägerskans extra bil när vi skulle iväg ikväll och då låg bromsarna på så att det luktade bränt... :crazy: Det verkade åtminstone bli bättre när vi backade men helt bra gick den inte.. Och makens arbetsbil väntar på service och bör inte köras egentligen... *suck*

Två avsnitt av Greys avklarade! Nu vill jag egentligen se mer, men min sovapp har sagt till för länge sen att det är dags att sova så det är väl bäst att lyda antar jag... Vi får väl se hur länge jag får ha sängen för mig själv också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 964
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 367
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m