Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att under kvällen dra igång morgondagens uppgifter. Två av morgondagens uppgifter är klara men det är fem stycken kvar. Nåja, klockan är ju inte ens 18 än så jag hinner nog :)

Ingenting alls :D

(Jag är kanske lite övertrött. Kanske :angel:).

Jag gillar iofs Sveriges yngsta mästerkock men eftersom jag tittar på det tillsammans med dottern så får jag vänta till nästa vecka.
Sen trodde jag att du var glad för att det är en spännande match idag mellan två storlag men det är det ju inte varje onsdag :p

:laugh: Jadå :D De som har sicksack har det i båda ändar och de utan har inget. Det är säkert en sådan påse som är till för sådana som jag; som inte ska käka upp allt på en gång :sneaky:
Jag tänkte bara på vad jag hade nog gjort, klagat på de saknade sicksacken på hälften av dem pga jag inte tittat på andra änden .. :o:angel: därför frågade jag för säkerhets skull :D
Aha, smart - så att man äter upp hälften på vägen hem och sedan måste spara på resten tills man kommer hem :idea: Jättesmart, de är hänsynsfulla mot sina kunder :D

Jäkla tur att jag kollade mailen från datorn...appen sa inte till om att jag fått mail från gymmet! :mad:
Om jag hade missat det så hade jag:
1. missat den fasta platsen jag fick på passet
2. riskerat en varning som i värsta fall kunnat bli en spärr (efter tre varningar kan man inte boka pass på en månad :eek: )
Jag hade förvisso tänkt gå dit ändå eftersom jag vet att jag hade kommit in, men det känns bättre att ha en fast plats så att man inte bidrar till att det blir överfullt :(

Match.. som i Sport? :nailbiting::eek::cautious:

Jag har aldrig förstått mig på fotboll :rofl:

Sport är en av gåvorna till mänskligheten :love: Och ja, det är IFK Göteborg - Malmö FF idag :bump:

Du kan få gå på "Grundläggande sportkurs, 30 poäng" med den här fröken:
13083128_10154725758806102_1161475326638007830_n.jpg

Sport är en av gåvorna till mänskligheten :love: Och ja, det är IFK Göteborg - Malmö FF idag :bump:

Du kan få gå på "Grundläggande sportkurs, 30 poäng" med den här fröken:
13083128_10154725758806102_1161475326638007830_n.jpg

Ni gillar iaf rätt stad :angel::up:

:love::love::love:

Något säger mig att jag skulle faila rätt hårt. Fattar inte hur man hinner ha koll på allt i fotboll, alla springer ju fram och tillbaka och plötsligt blev det offside och alla skriker :confused::eek:

Kan man muta fröken med glass så att man får godkänt och får gå fördjupningskursen också? :rofl:

Ni gillar iaf rätt stad :angel::up:

:love::love::love:

Något säger mig att jag skulle faila rätt hårt. Fattar inte hur man hinner ha koll på allt i fotboll, alla springer ju fram och tillbaka och plötsligt blev det offside och alla skriker :confused::eek:

Kan man muta fröken med glass så att man får godkänt och får gå fördjupningskursen också? :rofl:

Barnet på bilden har precis börjat lära sig offside-reglerna ;) Däremot är hon gärna med och skriker "JAAAAAA!" eller "NEEEEEJ!" och sen brukar hon slänga in "Oj, det var NÄRA!". Sjunger gör hon också :D (Barnet är eventuellt indoktrinerat. Lite. Möjligen.)

Hon gillar glass så du kan ha en viss framgång i ditt mutande. Samtidigt så är hon väldigt principfast så det är inte helt säkert ;)

Alltså, risgrynsgröt i havredryck med vaniljsmak, banan och chiafrön var ingen höjdare...däremot tror jag det blir bra med naturell dryck.
Nu måste jag dock få i mig det här ändå så jag orkar passet, hinner inte göra något annat :eek:
Det GÅR, men det är så sjukt sött... :yuck:

Tung avslutning på dagen.
En kollega är sjuk och vi trodde att det är för att hon är lika förkyld som vi övriga. Nu har huvudskyddsombudet i länet hört av sig och berättar att det är för att vi på jobbet inte är snälla.
Jag fattar ingenting. Kollegorna fattar inget heller. Vi gillar henne, vi trodde det var besvarat. Hon är skör så vi tänker på det och peppar och hejar på och försöker skratta mycket och höja stämningen så den blir varm och vänlig.

Över huvud taget upplever jag att stämningen på det här jobbet är vänlig och varm och stöttande.

Som sagt jag begriper ingenting och har funderat mig blå hela eftermiddagen.

Tung avslutning på dagen.
En kollega är sjuk och vi trodde att det är för att hon är lika förkyld som vi övriga. Nu har huvudskyddsombudet i länet hört av sig och berättar att det är för att vi på jobbet inte är snälla.
Jag fattar ingenting. Kollegorna fattar inget heller. Vi gillar henne, vi trodde det var besvarat. Hon är skör så vi tänker på det och peppar och hejar på och försöker skratta mycket och höja stämningen så den blir varm och vänlig.

Över huvud taget upplever jag att stämningen på det här jobbet är vänlig och varm och stöttande.

Som sagt jag begriper ingenting och har funderat mig blå hela eftermiddagen.

Så himla tråkigt! Både för kollegan och för er andra i arbetslaget :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 43 44 45
Svar
892
· Visningar
26 773
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur