Funderar på att under kvällen dra igång morgondagens uppgifter. Två av morgondagens uppgifter är klara men det är fem stycken kvar. Nåja, klockan är ju inte ens 18 än så jag hinner nog 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*peppdans för att det är onsdag idag*
![]()
Händer det något särskilt på onsdagar?![]()
Ingenting alls
(Jag är kanske lite övertrött. Kanske).
oj, 55 påsar ostbågar?!!Jag kunde ju inte välja, jag får ta det som finns liksom och ibland finns det MYCKET, som när jag kom hem med 55 påsar ostbågar.![]()
Jag tänkte bara på vad jag hade nog gjort, klagat på de saknade sicksacken på hälften av dem pga jag inte tittat på andra änden ..Jadå
De som har sicksack har det i båda ändar och de utan har inget. Det är säkert en sådan påse som är till för sådana som jag; som inte ska käka upp allt på en gång
![]()
Sen trodde jag att du var glad för att det är en spännande match idag mellan två storlag men det är det ju inte varje onsdag![]()
För min del klingar det lite negativt, just pga jag inte vill bli beskriven som försynt och gulligRar klingar också negativt? Hur skulle du beskriva rar? För mig är det någon som är gullig och snäll, kanske lite försynt också. (Om det inte betyder sällsynt förstås.)
Match.. som i Sport?
Jag har aldrig förstått mig på fotboll![]()
För min del klingar det lite negativt, just pga jag inte vill bli beskriven som försynt och gullig![]()
Sport är en av gåvorna till mänsklighetenOch ja, det är IFK Göteborg - Malmö FF idag
Du kan få gå på "Grundläggande sportkurs, 30 poäng" med den här fröken:
![]()
Ni gillar iaf rätt stad
Något säger mig att jag skulle faila rätt hårt. Fattar inte hur man hinner ha koll på allt i fotboll, alla springer ju fram och tillbaka och plötsligt blev det offside och alla skriker
Kan man muta fröken med glass så att man får godkänt och får gå fördjupningskursen också?![]()
Tung avslutning på dagen.
En kollega är sjuk och vi trodde att det är för att hon är lika förkyld som vi övriga. Nu har huvudskyddsombudet i länet hört av sig och berättar att det är för att vi på jobbet inte är snälla.
Jag fattar ingenting. Kollegorna fattar inget heller. Vi gillar henne, vi trodde det var besvarat. Hon är skör så vi tänker på det och peppar och hejar på och försöker skratta mycket och höja stämningen så den blir varm och vänlig.
Över huvud taget upplever jag att stämningen på det här jobbet är vänlig och varm och stöttande.
Som sagt jag begriper ingenting och har funderat mig blå hela eftermiddagen.