Har betalat månadens räkningar och ska nu klä på mig något annat än hemmakläder. Sen hinner jag nog fixa lite med uppgifterna innan det är dags att köra till Lund 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Droppet klart och om inget hänt släpper de iväg mig om 30 minuter.
Blir att flytta sig från sjukhussängen till tv-soffan hemma och slöa idag tror jag.
Men hallå! Du måste ju visa också!Har varit hos frissan och är numera nästan blond! Matchar min massiva solbrännaoch är verkligen jättenöjd med både klippning och färg!
Kul, eftersom jag chansade med en ny frisör!![]()
Jag har också varit hos frissan idag på fm och har nu en isblå/grå färg i överhåret och mörkt underhår - precis som jag ville ha detHar varit hos frissan och är numera nästan blond! Matchar min massiva solbrännaoch är verkligen jättenöjd med både klippning och färg!
Kul, eftersom jag chansade med en ny frisör!![]()
Jag har också varit hos frissan idag på fm och har nu en isblå/grå färg i överhåret och mörkt underhår - precis som jag ville ha det. Men min blekrosa nuna matchar inte riktig ännu - längtar efter sol och värme så jag också blir brun
.