Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har betalat månadens räkningar och ska nu klä på mig något annat än hemmakläder. Sen hinner jag nog fixa lite med uppgifterna innan det är dags att köra till Lund :)

Funderar på om jag kan övertala sambon om att hämta tonåringen ikväll också. Han är ledig imorgon och kan således krypa ner i sängen igen när han fått iväg ungarna till skolan.

Alltså vad är det med den här dagen?
Detta deprimerade väder och mångalna kunder som verkar ha ett helt sjukt uppdämt behov av att prata en massa strunt med mig som inte är är det minsta pratsugen:crazy:

Är lite mentalt trött efter en onödig konfrontation med en av chaufförerna idag. Det är många som har problem med honom och han fick lite tillsägelser på gårdagens möte, vilket han kanaliserade helt på mig. Jag gick därifrån innan jag sa för mycket och ringde chefen som kom på en gång och tog faktiskt mig i försvar. Men det känns ju ändå inte jättekul nu :down:

Och nu försöker jag läsa på om Jerusalem, kolla transfers, busstider etc.
Har bokat ett hyfsat fräscht strandnära hotell i Tel Aviv och reser sen till Jerusalem där jag bokat ett mysigt place mitt i gamla stan.

Hotellet i Tel Aviv:
67875882.jpg

67876067.jpg

Hotellet i Jerusalem:

58330875.jpg

58331102.jpg

Varit ute på en ordentlig ridtur där vi gick igenom alla väderslag, började med en rejäl åskknall och sen växlade det mellan sol, spöregn och hagel. Dyngsur och trött men mycket nöjd med både mig själv och Annie :)
Nu ska jag tända en massa värmeljus och krypa ner i soffan.

Har varit hos frissan och är numera nästan blond! Matchar min massiva solbränna :cool: och är verkligen jättenöjd med både klippning och färg!
Kul, eftersom jag chansade med en ny frisör! :banana:
Jag har också varit hos frissan idag på fm och har nu en isblå/grå färg i överhåret och mörkt underhår - precis som jag ville ha det :up:. Men min blekrosa nuna matchar inte riktig ännu - längtar efter sol och värme så jag också blir brun ;).

Igår pratade jag med min chef om min sjukskrivning, för FK hade hört av sig till jobbet och tyckte att de måste göra nåt (att de inte är grundorsaken spelar ingen roll). Chefen tipsade om företagshälsan och jag ringde dit nyligen och vips: psykologtid nästa vecka. Aningen skillnad från psykiatrin här där jag bor :meh:.

Ser ett litet, ack litet men ändå, ljus i tunneln.

Dålig vecka matmässigt. Får knappt ner något och då blir jag trött och frustrerad.

Magen är liksom full innan jag börjar äta och äter jag mår jag illa :crazy:

Lagar mat. Gör ett expriment med kyckling, kabanoss och het chutney. Tänkte det skulle bli nått gratängaktigt av det....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 46 47 48
Svar
943
· Visningar
27 931
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka