Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lovar.@Voff det lät riktigt gott, ser fram emot utvärdering och bild![]()
Har nu börjat ångesta över att mina hästar ska åka transport på lördagJag hatar bilar och trafik, och att lasta mina hästar i en transport och ge oss ut på vägarna är det värsta jag vet. Jag har redan läst igenom PDF-filen med information om släpet några gånger, synat alla bilder på modellen samt vankat av och an i rummet ett tag. Och då är det bara torsdag morgon
![]()
Ja, ska byta stallplatsMen oj vad jobbigt det lät!
Måste du ut och åka?
(Jag åker flera dagar i veckan med min men skulle aldrig göra det om jag oroade mig sådär!)
Lagar mat. Gör ett expriment med kyckling, kabanoss och het chutney. Tänkte det skulle bli nått gratängaktigt av det....
@hallonsaft och @LadyCovergirl det blev jättegott!!!
Tog en kabanoss, bacon och kycklingfilé och hackade i bitar och stekte i pannan. Slängde i det i en gratängform. Strödde över caschewnötter (hur f*n det nu stavas) och körsbärstomater.
Rörde ihop het mangochutney, kycklingfond, sambal olek, chilisås, vitlök och grädde. Pepprade lite och hällde sörjan över det stekta.
Toppade med parmesan och gratinerade den stund i ugnen.
Jag försöker tränga undan mitt sötsug, svååårt. Vill gå ner och handla en redig påse lösgodis eller smälla i mig en morotskaka.![]()
Det är inte lördag idag!![]()