Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nu börjat ångesta över att mina hästar ska åka transport på lördag :nailbiting: Jag hatar bilar och trafik, och att lasta mina hästar i en transport och ge oss ut på vägarna är det värsta jag vet. Jag har redan läst igenom PDF-filen med information om släpet några gånger, synat alla bilder på modellen samt vankat av och an i rummet ett tag. Och då är det bara torsdag morgon :banghead::nailbiting:

Men oj vad jobbigt det lät!
Måste du ut och åka?

(Jag åker flera dagar i veckan med min men skulle aldrig göra det om jag oroade mig sådär!)

Sitter i bilen vid stallet och önskar att det kunde sluta regna. Är dödens trött och har ingen lust med någonting.

Ska försöka hälla i mig lite detox för att bli av med så mycket vätska som möjligt innan kroppskompositionsmätningen ikväll :eek:

@hallonsaft och @LadyCovergirl det blev jättegott!!!

Tog en kabanoss, bacon och kycklingfilé och hackade i bitar och stekte i pannan. Slängde i det i en gratängform. Strödde över caschewnötter (hur f*n det nu stavas) och körsbärstomater.

Rörde ihop het mangochutney, kycklingfond, sambal olek, chilisås, vitlök och grädde. Pepprade lite och hällde sörjan över det stekta.

Toppade med parmesan och gratinerade den stund i ugnen.

@hallonsaft och @LadyCovergirl det blev jättegott!!!

Tog en kabanoss, bacon och kycklingfilé och hackade i bitar och stekte i pannan. Slängde i det i en gratängform. Strödde över caschewnötter (hur f*n det nu stavas) och körsbärstomater.

Rörde ihop het mangochutney, kycklingfond, sambal olek, chilisås, vitlök och grädde. Pepprade lite och hällde sörjan över det stekta.

Toppade med parmesan och gratinerade den stund i ugnen.

Jösses så mumsigt det låter! Dessutom har jag inte ätit sen igår kväll :o Strax dags att fixa mat tror jag bestämt. Ska bara gå en promenad med hunden först :)

Jag är förresten färdig med dagens uppgift. Flera minuters marginal :D Nu inväntar jag bara svar på dagens och gårdagens uppgifter samt ska imorgon skriva en veckoreflektion. Sen är det helg med glass :d

Jag försöker tränga undan mitt sötsug, svååårt. Vill gå ner och handla en redig påse lösgodis eller smälla i mig en morotskaka. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
980
· Visningar
28 601
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka