Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyyyy, så jobbigt :( Du kan inte göra ett undantag den här gången? För att du faktiskt BEHÖVER lite extra energi pga hemmastudier? Det tycker jag i alla fall.

Jag har principer och en väldig självdisciplin så nej :) Inte kan jag skylla på att jag behöver energi heller. Jag går lätt ett dygn utan mat trots både fysiska aktiviteter och skolarbete :p

Iofs köpte jag en Frapino idag och det är ju som snask. Men jag tyckte att det var okej eftersom jag var på ett shoppingcenter där EH finns och jag ville prova nya smaken :)

Hur sjutton "öppnar" man sådana här lakritspinnar? Jag måste använda saxen för att få bort pappret :mad: Det kan ju inte vara meningen!
Mvh Upprörd

12965825_1701469126792352_11961210_n.jpg
Dom är inte menade att öppnas, för lakrits är inte ätbart :yuck:

:D
*edit* tvåa på det...

Dom är inte menade att öppnas, för lakrits är inte ätbart :yuck:

*edit* tvåa på det...
Näe, inte du också! Vad är det med folk nuförtiden? Äter inte lakrits - vad är det för fasoner?

Finns det ingen mänska som äter lakrits och som kan säga hur man får bort det eländiga pappret? Att klippa med sax fördröjer mitt ätande! :rage:

Det väl inget fel att vara präktig? Jag önskar att jag var mer präktig.

För mig är präktig och rar ord som inte klingar positivt :o (Trots att de väl kanske egentligen är avsedda som komplimanger?) Framför mig ser jag någon beskäftig och fjäskig typ.
Det kanske är något att spinna vidare på, vad ord betyder för olika människor :)

Behövdes visst inte med mormor :p men nåja, mamma verkade glad iallafall. Och hon sa att jag skulle få en slant för det :o:angel: Det tackar man inte nej till! ;)

Jag äter alltid med banan, ananas, curry och bea-sås :d

Alltså nej. Bara nej. Frukt ska inte ligga på en pizza!

Skämt åsido, jag har hört en hel del som gillar den smaken typ "Tropicana" och jag har aldrig provat den. Lär inte göra det heller ;)
Min favorit är kebab eller gyros, mycket lök, feferoni, färsk vitlök och blandad sås vitlök och stark. Det är inte fel om det finns t.ex. skinka eller salami på pizzan också :d

Alltså nej. Bara nej. Frukt ska inte ligga på en pizza!

Skämt åsido, jag har hört en hel del som gillar den smaken typ "Tropicana" och jag har aldrig provat den. Lär inte göra det heller ;)
Min favorit är kebab eller gyros, mycket lök, feferoni, färsk vitlök och blandad sås vitlök och stark. Det är inte fel om det finns t.ex. skinka eller salami på pizzan också :d

Efter att ha blivit matförgiftad flera gånger äter jag aldrig kött på pizza längre. Sen klarar jag inte av stark mat heller, dels är jag mesig och dels har jag magsår ;)

Näe, inte du också! Vad är det med folk nuförtiden? Äter inte lakrits - vad är det för fasoner?

Finns det ingen mänska som äter lakrits och som kan säga hur man får bort det eländiga pappret? Att klippa med sax fördröjer mitt ätande! :rage:
På bilden ser jag någon liten zigzack mitt på pappret på sidan, det ska väl gå att riva itu med hjälp av det?

Efter att ha blivit matförgiftad flera gånger äter jag aldrig kött på pizza längre. Sen klarar jag inte av stark mat heller, dels är jag mesig och dels har jag magsår ;)

Jag beklagar :( Jag är förskonad från såväl matförgiftning som magsjuka i övrigt och äter således typ allt :D
Och stark mat, där beklagar jag verkligen! :(

Jag beklagar :( Jag är förskonad från såväl matförgiftning som magsjuka i övrigt och äter således typ allt :D
Och stark mat, där beklagar jag verkligen! :(

Man lär sig leva med det. Alltid när jag ska beställa mat får jag fråga om något är starkt, säger de att det är lagom får jag hoppa över för då är det antagligen starkt för mig ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 43 44 45
Svar
892
· Visningar
26 800
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka