Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
@Dentaku

:(

och en dag för sent kommer här en poesitårta - grattis :)
poetry_cake.jpg

Har gjort bra köp på Cubus och dessutom till bra pris. Nu väntar jag på att övriga butiker ska öppna så jag kan bli klar med samtliga ärenden :)

Är det bara jag som är igång idag? ;)
Jag hade en mycket lyckad shoppingrond och allt jag köpte, förutom alkoholen, var med rabatt :up: När jag köpte alkoholen fick jag dessutom visa leg. Jag har aldrig köpt alkohol utan att visa leg förutom en gång då jag kände den som satt i kassan :p
Nu ska jag göra dagens uppgifter så att jag om två timmar kan köra till Malmö för att få massage :D

Jag ska sticka iväg och köpa nåt att äta. Satt i möte och skolans matsal hann stänga :down: känner mig förövrigt skitrisig idag och hostade så mycket på dagens första möte att jag fick bryta det och gå till mitt rum och gömma mig där.

@Dentaku en stor kram :heart

Jag känner mig en aning mör i kroppen, jag har tillsammans med kompisen vandrat runt på mossen och åkermark för att räkna älgbajs i nästan fyra timmar. :D Sen hann vi med lite socialverksamhet också och fikade hos ett äldre par som vi både tycker väldigt mycket om och ständigt har dåligt samvete för att vi träffar för sällan så det var en mysig stund. Att sen paret bor på min drömgård gör ju inte saken sämre, de har dyrt och heligt lovat att tala om i god tid om de tänker sälja så att vi har en chans att fundera på om vi vill och kan köpa.

Drömmer framtidsplaner. Och väntar på att linserna ska koka klart så jag får i mig mat och kan åka och handla strö med pappa. För att varq lite mer verklighetsanknuten ;)

Är hos mormor på ålderdomshemmet och väntar på att vi ska åka till sjukhuset för en koll. Är ju sysslolös så jag var lite sjysst då mamma frågade om hjälp och sällskap :p

Har skrivit klart den första av tre uppgifter. Tyvärr blev massagen avbokad. Otajmat att massören blev sjuk när jag idag är ledig :( Det är helt hopplöst att boka en ny tid eftersom jag bara har schema för nästa vecka.

Hoppsan sa, jag var nog lite trött efter nattjobb. Hovis skulle vara i stallet tolv och jag skulle vara där lite innan. Vaknade av att stallägaren stod utanför sovrummet och ropade på mig vid ett. Hon trodde något hänt men jag var visst bara trötter ;)
Annie blev skodd iaf och sen utsläppt i hagen igen. Bugar och bockar för bra människor runt mig.

Va?! Det som är så gott :d

Det kan förstås vara ett Dolt Budskap till mig; att jag ska äta mat och inte gotter :(

Huu nej. Det är en av få saker som jag och dottern inte äter. Förutom lakrits är det oliver och kaffe för mig. Om barnet gillar kaffe är mer oklart. Hon smakade sin mormors tomtelatte i vintras och det var okej :p
Sen uppskattar ingen av oss sallad, squash eller aubergine men det kan vi överleva ;)

Du får prova igen i helgen och se om du kan öppna förpackningen då :idea:

Att Det Hemliga Meddelandet är att jag ska vara ordentlig och äta bara lördagsgodis? Hm... vet inte om jag vill gå med på det. Så jag fortsätter nog att klippa här med min lilla sax :up:

Jag äter bara snask på lördagar. Extremt jobbigt den här veckan när jag pluggar på distans och är hemma hela tiden :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 42 43 44
Svar
865
· Visningar
25 678
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka