Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahahaha, angående maten, jag gillar lite det där att sambon som är lite efter på engelskan ska få beställa. Stort fett gilla på den. :devil: :up: :devil:
Vi höll på att garva ihjäl oss när han ringde för att boka bord . "We are tree people" (vi är träd människor) Även när han skulle uppge sitt telefonnummer sa han sa han tree varje gång han skulle säga tre. Värsta svengelskan :p

Oj, jag beklagar sorgen. Ja då är det helt okej att vara ledsen för att bearbeta sorgen. Hoppas du har någon nära att bearbeta sorgen med ihop.
glomp.gif
:heart:heart:heart:heart
Jag blir nog ensam, men det är ok, tror jag...
Det värsta som kan hända är ju att jag bryter ihop, men det går ju över förr eller senare. Tack och lov.

Awww, tänker på dig. Låt sorgen ha sin gång, jag tror det är bra att få lov att bryta ihop för att kunna gå vidare. :heart :heart :heart
Jag tar det för vad det är, tänker varken tvinga, eller hindra mig, att göra något :)
Det knöliga är ju också att sista april i uppsala är...ptja...sista april i uppsala...och det sätter sina spår hos de flesta även 1/5, om en säger så.
Jag personligen har dock inte sett "charmen" med det hela och håller mig så långt borta från stan/"smeten" som det bara går...men de är ju överallt :eek:

Vi höll på att garva ihjäl oss när han ringde för att boka bord . "We are tree people" (vi är träd människor) Även när han skulle uppge sitt telefonnummer sa han sa han tree varje gång han skulle säga tre. Värsta svengelskan :p
Haha säg åt honom att du vet en som are living in the tree
Hahahha

Jag tar det för vad det är, tänker varken tvinga, eller hindra mig, att göra något :)
Det knöliga är ju också att sista april i uppsala är...ptja...sista april i uppsala...och det sätter sina spår hos de flesta även 1/5, om en säger så.
Jag personligen har dock inte sett "charmen" med det hela och håller mig så långt borta från stan/"smeten" som det bara går...men de är ju överallt :eek:
Nu känns det som jag missat något. Är det något särskilt med sista april i Uppsala?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 46 47 48
Svar
945
· Visningar
27 931
Senast: Mia_R
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka