Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite hemligt tyvärr då det bara är arrangören och jag som vet;)
Som vanligt är det vi som är överraskningen:D
Får berätta efteråt. Men vi ska låååångt.
Meh! Jag som hade en liten förhoppning om att vi skulle ses ;) med eftersom du ska låååångt och vi ska till Wenngarn så gissar jag att min förhoppning går i stöpet :D

Byta stallplats :)
Det är det enda jag har inplanerat faktiskt.
Lät på nått sätt skönt att inte ha mer inplanerat, får hoppas det går vägen med "flytten".

BodyJam imorgon, sen blankt, bankare, blankast...troligtvis mest vara ledsen inombords...kanske ska försöka ta mig iväg till någon minneslund på söndag, hoppas det i alla fall.
Nämen, inte vara ledsen det gör mig nästan lite ledsen också. Nu hoppas jag att det är något som är tillfälligt och inte långvarit. Är inte kul att vara ledsen. :(

Ska till en jobbarkompis imorgon och bara umgås och snacka och förmodligen beställa hem thaimat :d
På söndag har jag prova-på-drag-kurs med hundarna.
Det lät kul, jag får hoppas på bra väder då rider jag till ridskolan och hoppar lite.

Jag ska jobba. Börjar med 21-06.15, sen 19-02 och på det 13.45-21.15. Efter det ledig i tio dagar :D
Somliga har det bra eller vad säger man, hihi?

Jag ska på kattutställning både lördag och söndag!
Ska du ställa ut själv eller bara titta?

Imorrn ska vi hit http://www.wenngarn.se/tradgardsdagarna/ :) på söndag ska vi bara lata oss tror jag :D
Härligt, lät skönt att bara lata sig också förstås. :p

Bbq-grilla revbensspjäll :p
Åååååååh, fusk, fan måste ta å skaffa mig en grill pronto!! Nu blev jag hungrig.

Nu är det helg. :D
Vad ska ni göra i helgen?

Själv ska jag rida, troligen hoppa och ha kalas.
I helgen.... I morgon ska vi till Universeum med sonen. Sen ska vi ut och käka. Bokat bord på Sinclairs, ett Australiensiskt ställe. Eftersom sambon är typ efterbliven på engelska och det är det enda de talar där så har sonen och jag bestämt att sambon ska få beställa all mat :devil:

Jag tänkte testa kängru :)

Då är du närmre mig än vad jag är:D
Jag ska typ till Dalarna eller om det nu är Västmanland eller vart jag nu ska...
Då måste du nästan vara i närheten av mig! :D Nyfiken värre blev jag nu!

I övrigt så ska jag skriva klart i helgen, kanske få middagsgäster i morgon, vilket betyder att jag bör städa så vi åtminstone kommer åt matbordet... :cautious::o Det har liksom fått blivit mitt arbetsbord och köksbordet är lite för litet för så pass många... :meh:

@RedHyuuga - Mamma dog 1/5 2014, det är tungt, så tungt. Så då tar jag mig tid att sörja, gråta och vad jag känner för. Det brukar hjälpa lite i alla fall :cry:
Oj, jag beklagar sorgen. Ja då är det helt okej att vara ledsen för att bearbeta sorgen. Hoppas du har någon nära att bearbeta sorgen med ihop.
glomp.gif

I helgen.... I morgon ska vi till Universeum med sonen. Sen ska vi ut och käka. Bokat bord på Sinclairs, ett Australiensiskt ställe. Eftersom sambon är typ efterbliven på engelska och det är det enda de talar där så har sonen och jag bestämt att sambon ska få beställa all mat :devil:

Jag tänkte testa kängru :)
Hahahaha, angående maten, jag gillar lite det där att sambon som är lite efter på engelskan ska få beställa. Stort fett gilla på den. :devil: :up: :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 46 47 48
Svar
942
· Visningar
27 902
Senast: Catsu
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka