Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är grejen med "Jelly Beans" för övrigt? De smakar ju typ...ingenting? Man kan ana smaker, men de försvinner ju lika fort som de dyker upp?
Jag börjar förstå de som kör "Bean Boozled" (Det stavas inte sådär va?) som knappt kan skilja på de vanliga och de vidriga (:yuck: ) :p

Ska lägga mig. Funderar dock på var katten gjort av sitt halsband, det var inte på honom när han kom in...Måste hitta ett nytt lika bra i så fall, ett med reflex och som öppnar sig lätt om han skulle fastna.

Saknar inte valborg i Uppsala haha
Även om flottarna var kul ibland
Imorgon ska jag bara kolla film och äta glass.
Jag och pappa skulle firat 120 år om han levt än.
Läskigt egentligen när man räknar så

Sover över hos en jobbarkompis ! Vi har haft tjejkväll jag och två andra jobbarkompisar med god mat å mkt vin och mkt snack ! Nu dags att sova

Sitter och äter en macka o väntar på att sista timmen ska passera. Sen blir det hem, ta ut hästar, fixa stallet och sova. Skönt.

PANIK jag lär min dator köra uppdatering till Windows 10 igår kväll och nu har den en svart skärm. :nailbiting::arghh::eek:
Jag hade åtminstone sinnes närvaro att mejla uppsatsen till mig själv så jag kan skriva den på den andra datorn men det ger ändå problem. In till data firman nu på fm då... suck

Jag har givetvis aaldrig deltagit i de baccanalerna :angel: :D
Inte jag heller! :angel:

ojdå, så det är så det ligger till, ja vissa tar sina tillfällen för att festa.... :angel:
På Valborg är det ju fest för alla. Det är forsränning,, mösspåtagning, champangegalopp, OD har konsert för alla, ekonomikum förvandlas till den enda grillplats och så avslutas allt med kasar runt om i stan. :up: Tyvärr harr antalet kasar minskat enormt :down: @athena_arabians - tex så är min närmsta i gamlis...

PANIK jag lär min dator köra uppdatering till Windows 10 igår kväll och nu har den en svart skärm. :nailbiting::arghh::eek:
Jag hade åtminstone sinnes närvaro att mejla uppsatsen till mig själv så jag kan skriva den på den andra datorn men det ger ändå problem. In till data firman nu på fm då... suck
Ajfan! :nailbiting: Hoppas den skärper till sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 46 47 48
Svar
946
· Visningar
27 981
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka