Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maine coon och huskatt(bondkatt)Aha, vågar man fråga vad det är för ras? (risk finns att jag inte känner till rasen, men värt ett försök, hahahaha)![]()
Jaha, det var mer än jag visste, förvisso är det idag 10 år sedan jag åkte ner till Småland för att fira Valborg ihop med min dåvarande bästa kompis och där på festen träffade mannen som senare blev mitt x efter 8 år tillsammans. Tänk va tiden går.På Valborg är det ju fest för alla. Det är forsränning,, mösspåtagning, champangegalopp, OD har konsert för alla, ekonomikum förvandlas till den enda grillplats och så avslutas allt med kasar runt om i stan.Tyvärr harr antalet kasar minskat enormt
@athena_arabians - tex så är min närmsta i gamlis...
Känner igen den första rasen faktiskt, woohooo.Maine coon och huskatt(bondkatt)![]()
Jag gillar att se på sport på tv.Borde gå ut och köra ved. Det är tomt i pannrummet för jag har inte orkat köra dit nåt när jag ju ändå ska sluta elda snart. Men jag är seg och har börjat titta på senaste avsnittet av Suits så det får vänta lite.
Det kom en inbjudan på jobbet i veckan. Vi ska tydligen ses hemma hos en anställd en fredag efter jobbet. Iförda oömma kläder, grillmat och glatt humör
Finns det något jag AVSKYR så är det gruppövningar med tävlingsmoment. Dessutom är jag i så uselt skick att femtio meters promenad i mer än raskt tempo gör mig utslagen i flera minuter.
Jag saknar tävlingsinstinkt. Helt.
Antagligen är det därför jag finner sport så helt ointressant. Jag kan inte i kroppen eller huvudet sätta ig in i skillnaden mellan att komma först eller en bit efter. Att träna gör man för att må bra. Inte för att vara först i ledet medan man utövar det.
Mitt i sådana där övningar med brännboll eller kuta fram och tillbaka med pinnar, snören eller säckar så kan jag titta mig omkring och fundera över vad som pågår och varför jag ska utsätta mig för det...
Huskatter är samma sak som bondkatter, dvs alla katter utan stamtavlaKänner igen den första rasen faktiskt, woohooo.
Hur fungerar det med huskatter? Är de renrasiga eller hur hänger det ihop då du även kallade dom bondkatt? Nyfiken.![]()
En allmänt ställd fråga? Eller en fråga till någon speciell?Hur långt har ni till jobbet?
1,5 kmHur långt har ni till jobbet?
En allmänt ställd fråga!En allmänt ställd fråga? Eller en fråga till någon speciell?
Jag har, egentligen, för långt. 7 mil. Pendlar dagligen.
Låter väldigt skönt!1,5 km
Nu har jag ju inte börjat än men enligt google maps är det ca 1,1 milHur långt har ni till jobbet?