Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 768
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp har hällt ut ett glas rödvin över min vita Marc Jacobs kjol för 8 lax. Känns i nuläget bra att jag iaf inte har betalat för den.
För övrigt har jag ett svagt minne av att jag jonglerade med en unge inatt. Hoppas att hen inte har fått men för livet.

Fick en helt okey valborgs ändå! Hade inga planer alls så frågade pappa vad han skulle göra på morgon/förmiddagen och for till han och blev bjuden på grillat och var så fint väder att vi kunde sitta ute och äta middag! Sen slöade vi framför tvn tills dom tände brasan så gick dit och träffade på nån gammal jobbarkompis sen for vi till min morbror en stund där min mamma och hennes gubbe var och umgicks där ett tag å sen gick vi hem och så försökte pappa lära mig att lyssna på Rammstein genom nån live DVD.

Sov över där och har spenderat hela förmiddagen på hans altan förutom då vi gick på en promenad! Toppenväder :D

13122963_10156861837910181_6596313997141985678_o.jpg

Nakenfisen passade på att njuta av sitt favoritnöje! Att sola!:love:

Har precis avslutat ett 1½ timme långt videosamtal med en ny vän :D
Vi fick kontakt genom en facebookgrupp och nu hade hon lite frågor som jag lättast kunde svara på muntligt, så vi skippade chatten och körde videosamtal. När hon väl fått svar på det så fortsatte vi prata, prata och prata. Otroligt trevlig människa och det känns så fascinerande att möta någon helt ny människa där det egentligen känns som om vi varit vänner i många, många år.

Jag har precis kommit hem efter en vända i skogen (ramlade, kröp och svajade fram) utan rollator, dessutom med en hund för första gången! Känslan är overklig, jag har nått det som jag haft som slutmål i ett år nu, jag har tagit tillbaka mitt liv!

/ kayoba

Jag har precis kommit hem efter en vända i skogen (ramlade, kröp och svajade fram) utan rollator, dessutom med en hund för första gången! Känslan är overklig, jag har nått det som jag haft som slutmål i ett år nu, jag har tagit tillbaka mitt liv!

/ kayoba
Jag letade upp din ett år gamla tråd för att se vad som hänt dig ... Fantastiskt jobbat idag! :up:

Börjar bli färdig med uppsatsen och kikade lite för att se om någon annan hade lämnat in... Jodå en hade gjort det och det kliar i fingrarna på mig att be den personen ta tillbaka uppsatsen och låta den gå igenom ett rättstavningsprogram. :cautious: Inte för att jag alltid stavar rätt men här var det mycket... :nailbiting: Å andra sidan så kommer kanske inte våran lärare att bry sig, hen skriver konstant konstiga stavningar på det mesta... :angel:

Barnet sitter och äter mat och snart ska vi till Malmö.
Hittills idag har jag ridit och fixat stallet, köpt nya hörlurar, dammsugit båda våningarna och fixat matlåda till imorgon.

Är uppe ur sängen. Var visst trött, hade ställt alarmet på 15 men vaknade inte fören 15.40 :p

Funderar på om/vad jag ska äta idag.

Suttit ute i solen och druckit kaffe med grannen.
Nu ska jag börja städa. Med disken som prio 1.
Sen mocka åt kaninen och sen renbädda.
Jag har en plan men får se hur långt jag kommer idag, värken sätter ner en mer än man tror.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 840
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 97 98 99
Svar
1 969
· Visningar
68 237
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka