Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 723
Status
Stängd för vidare inlägg.
Herreminje. Fyra timmarsjobb och jagär sovfärdig! :eek: så jävla mycket saker och så jävla få bilar. Det är ingen bra kombination :down:

Härligt, då har du henne snart i huset också. :p
*Genom-sig-själv-känner-man-andra.* :angel:
Hrmmm :o vad menar du nu :confused::angel:
En nära släkting till mig födde upp sitt föl i en garderob i köket när stoet dog vid födseln... det fölet slutade aldrig gå in i köket när hon blev vuxen :angel: hon öppnade ytterdörren själv dessutom :D

När jag tog hem min dam som bäbis så ville hon gå in i hallen (hon gick lös i trädgården) men maken sa STOPP... där gick hans gräns :meh:

@Ninnurur Inte roligt känna så när man har flera timmar kvar, men du är långledig sen hoppas jag!
Du får smuggla kaffe till dig.

@Sonic76 Är väl tokigt ta bort en tand om du saknar den? ;)
Aj aj hoppas värken ger sig, preparera med Alvedon innan bedövningen släpper så blir det lite lindrigare när den slutar verka.

@Ninnurur Inte roligt känna så när man har flera timmar kvar, men du är långledig sen hoppas jag!
Du får smuggla kaffe till dig.

@Sonic76 Är väl tokigt ta bort en tand om du saknar den? ;)
Aj aj hoppas värken ger sig, preparera med Alvedon innan bedövningen släpper så blir det lite lindrigare när den slutar verka.
Haha har laddat med alvedon och ipren
Men än så länge är jag väääääldigt bedövad

tåget är fullt och varmt. :wtf:
och jag gillar inte den nya telefonen jag fick när jag bytte till 3. en Samsung a5 tror jag det är. Den blir dessutom varm bara av att jag surfar med den :confused::crazy:

Hrmmm :o vad menar du nu :confused::angel:
En nära släkting till mig födde upp sitt föl i en garderob i köket när stoet dog vid födseln... det fölet slutade aldrig gå in i köket när hon blev vuxen :angel: hon öppnade ytterdörren själv dessutom :D

När jag tog hem min dam som bäbis så ville hon gå in i hallen (hon gick lös i trädgården) men maken sa STOPP... där gick hans gräns :meh:
Alla hästar jag haft eller haft hand om har vid ett flertal tillfällen befunnit sig i huset och öppna dörrar är en baggis om man är häst. Rekordet slogs nog av sommarkvigan med kalv jag hade till låns, dom var ofta i huset och det fick dom så gärna då dom var rumsrena hos mig (det var förresten alla hästarna också) och att handmjölka en köttraskossa inne i köket kanske inte är sådär jättevanligt,,,,,,,,men det funkade. :love:
Tårtsmet gillade hon också och att slåss om att slicka skålen blev en sport,,,,,,,samt att stångas på skoj. :p Den kvigan och jag hade mycket kul för oss, tur bara att ingen såg oss. :D

Du har mina sympatier!
Själv bråkar jag med framvagnsinställningen, stabeliseringstag och dämpare :meh:
Tack! Maken hävdar att jag stressar upp mig, det är ju bara att stanna och låta bromsarna svalna... :cautious: Och när jag frågade vad som kunde hända om jag fortsatte att köra så meddelar han lugnt att bilen skulle kunna börja brinna :eek: Men hem kom jag utan att bilen brann så jag är väl nöjd med det... :meh:

Tack! Maken hävdar att jag stressar upp mig, det är ju bara att stanna och låta bromsarna svalna... :cautious: Och när jag frågade vad som kunde hända om jag fortsatte att köra så meddelar han lugnt att bilen skulle kunna börja brinna :eek: Men hem kom jag utan att bilen brann så jag är väl nöjd med det... :meh:
Jag hade oxå stressat upp mig för det där :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
51 384
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok