Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har han flyttat hem till dig??? Jag har inte ens fått ett flyttkort sen han drog till Spanien med DrakPRO i höstas@Scata Einar är hääär!![]()
Hrmmm
Haha har laddat med alvedon och ipren@Ninnurur Inte roligt känna så när man har flera timmar kvar, men du är långledig sen hoppas jag!
Du får smuggla kaffe till dig.
@Sonic76 Är väl tokigt ta bort en tand om du saknar den?
Aj aj hoppas värken ger sig, preparera med Alvedon innan bedövningen släpper så blir det lite lindrigare när den slutar verka.
Åh är du klar med din juristutbildning?
Alla hästar jag haft eller haft hand om har vid ett flertal tillfällen befunnit sig i huset och öppna dörrar är en baggis om man är häst. Rekordet slogs nog av sommarkvigan med kalv jag hade till låns, dom var ofta i huset och det fick dom så gärna då dom var rumsrena hos mig (det var förresten alla hästarna också) och att handmjölka en köttraskossa inne i köket kanske inte är sådär jättevanligt,,,,,,,,men det funkade.Hrmmmvad menar du nu
En nära släkting till mig födde upp sitt föl i en garderob i köket när stoet dog vid födseln... det fölet slutade aldrig gå in i köket när hon blev vuxenhon öppnade ytterdörren själv dessutom
När jag tog hem min dam som bäbis så ville hon gå in i hallen (hon gick lös i trädgården) men maken sa STOPP... där gick hans gräns![]()
Du har mina sympatier!Har jag nämt att jag hatar bilar?nu bråkade bromsarna när jag skjutsade dottern till skolan.
![]()
Visst är man "duktig" ibland, jätteduktig,,,,,,,,Jag sitter och pluggar biologi. Borde ha gått och lagt mig för en sådär 2 h sedan, men givetvis gjorde jag det inte...Trots att jag behöver gå upp ca. 06.30 imorgon bitti. Bra gjort Dressyrtjejen!![]()
Tack! Maken hävdar att jag stressar upp mig, det är ju bara att stanna och låta bromsarna svalna...Du har mina sympatier!
Själv bråkar jag med framvagnsinställningen, stabeliseringstag och dämpare![]()
Jag hade oxå stressat upp mig för det därTack! Maken hävdar att jag stressar upp mig, det är ju bara att stanna och låta bromsarna svalna...Och när jag frågade vad som kunde hända om jag fortsatte att köra så meddelar han lugnt att bilen skulle kunna börja brinna
Men hem kom jag utan att bilen brann så jag är väl nöjd med det...
![]()
Jag sa en hel del väl valda ord till maken, och kanske även några mindre väl valda...Jag hade oxå stressat upp mig för det där![]()