Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 729
Status
Stängd för vidare inlägg.
Förundras över att det hänt igen.
En ledande person som ertappas med stora skatteskulder. Igen. Samt falska intyg.

Vad har hon för folk runt sig som inte hjälper, stöttar och råder? Arbetskapaciteten finns ju där och förmågan också. Det är det privata som fallerar. Borde det inte finnas ordentliga organisationer runt en sådan person som möjliggör att hon sköter det jobb hon gör så bra, och inte faller på privata blundrar?
Sådant finns ju bevisligen för en hel del manliga toppar som inte kan sköta det privata snyggt....

Alltså, helt fantastiskt snarkande av en person någonstans i närheten. Så där så det inte hjälper med öronproppar och att personen är i ett annat rum :crazy:

Jag var visserligen vaken innan då mina handleder värker :( Förstår inte riktigt varför, så mycket skrev jag inte eller repeterade samma rörelse igår och innan dess har jag inte jobbat framför datorn på flera veckor.

Däremot pratade jag med min heting två gånger igår :love: Första gången tyckte han att jag skulle ordna så jag bodde närmare, i alla fall i ett tag. Tydligen behöver Syd Afrika en teoretisk ekolog :rofl:
:love:

Bäddat rent sängen med lakan som hängt ute och torkat :) Imorgon har jag sovmorgon, min första på den här semesterveckan ;)
Hur skönt det än är med solen så har jag fått utslag över hela händerna som både gör ont och kliar. Snart kommer jag börja gnälla och längta till hösten, som varje sommar..
Nattinatt!

I dag ar det lite kyligt ... 18*C och det borjar dugga snart. Men sedan vantar en vecka till med sol och 25 - 30*C och alla har klagar pa varme och brist pa regn :cautious: Naja ... jag tanker paminna dem nasta vinter nar det regnar oavbrutet i en manad.:wtf:

Just nu bor vi ungefar 50 meter fran en jatte fin liten bar :angel: Massor med trevliga manniskor och det ar verkligen mysigt ... men den vita perioden lar inte ens halla med vitt vin i vitheten :p Kul ar det i alla handelser och vi ser fram emot "Cinco del Mayo" som skulle intraffa i morgon, men firas pa Lordag har i baren. :)

Knappt varit hemma på hela dagen. Gymmat, lunchat med en vän, varit på vårdcentralen och sedan lekt med en annan vän. Som avslutning pratade jag i telefon med @EmmaW när jag kom hem.

Nu blir det dock sängen så jag orkar köra till Blekinge imorgon. :)

Tog en allergitablett igår, helt vansinnigt trött idag. Kom knappt ur sängen, men har utsläppet så det var bara att bita ihop.

Jag har en fruktansvärd huvudvärk som sitter i från igår. Jag och pojkvännen har i princip bestämt att vi inte ska vara tillsammans mer. Hans initiativ att prata om hur vi ska göra, för han kommer inte klara av avståndet när jag flyttar upp :(:cry: känns jobbigt, även om jag själv hade börjat fundera om mina känslor osv...

Jag har en fruktansvärd huvudvärk som sitter i från igår. Jag och pojkvännen har i princip bestämt att vi inte ska vara tillsammans mer. Hans initiativ att prata om hur vi ska göra, för han kommer inte klara av avståndet när jag flyttar upp :(:cry: känns jobbigt, även om jag själv hade börjat fundera om mina känslor osv...

Så tråkigt! Skönt ändå att ni på något plan ändå tycks vara lite överens.

Hästarna är ute och jag har suttit på trädäcket i en halvtimme och spelat yatzy :D Snart dags att fundera på att väcka dottern. Dock har hon nog lite sömn att ta igen efter sena kvällar i måndags (22.15) och tisdags (23.15) så hon får sova en liten stund till.

Barnet har precis vaknat, av sig själv, så nu hänger vi i soffan. Om några timmar ska vi käka pizza till lunch och därefter ska vi göra oss klara för tävling. Idag är det Sugar cup i Flyinge med världens bästa ponny :love:
Bilden är från måndagens träning. Ibland är det svårt att tro att ponnyn fyller 24 år nästa söndag ;)

13166014_10154755538166102_3289417421107480626_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 468
· Visningar
52 838
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 632