Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Siamesen ligger i fåtöljen och stirrar på mig. Hon tycker nog det är läggdags sen länge hahah

Jag tror till och med att hittekatten sover :confused:

Försökte sova bort min migrän idag men kattfan hade något race och studsade från fönster, köksbord, säng, soffa och mig hela tiden och Lånehunden blir nipprig och skäller på henne då.

Funderar på om jag ska hämnas på hittekatten nu :devil:

Jag tror till och med att hittekatten sover :confused:

Försökte sova bort min migrän idag men kattfan hade något race och studsade från fönster, köksbord, säng, soffa och mig hela tiden och Lånehunden blir nipprig och skäller på henne då.

Funderar på om jag ska hämnas på hittekatten nu :devil:
Har varit så grymt trött idag men hunden snodde min del av sängen och min kudde...hade inte hjärta att störs henne då.
Får ju slutdomen om nån vecka så då kanske jag inte har henne sen så hon får vara lite busig nu

@Asko:

#tbt till detta:
tumblr_nouopqxgWG1sb8cpmo1_1280.jpg

tumblr_nouopqxgWG1sb8cpmo2_1280.jpg

tumblr_nouopqxgWG1sb8cpmo4_1280.jpg

tumblr_nouopqxgWG1sb8cpmo6_1280.jpg
tumblr_nouopqxgWG1sb8cpmo9_1280.jpg
tumblr_nouopqxgWG1sb8cpmo10_1280.jpg

@bumpo vad är det för EP medicin du fått?

Det går att ringa läkemedelsverket och fråga om mediciner!

Jag har gjort det pga att läkarna oftast inte vet om min bromsmedicin och mina uppiggande går att kombinera med andra mediciner.
Topiramat

Orkar inte. Kör på lite nässpray nu när jag ska sova och en miljard näsdukar. Och håller mig i källaren.

Topiramat

Orkar inte. Kör på lite nässpray nu när jag ska sova och en miljard näsdukar. Och håller mig i källaren.

Fast på den är det inga varningar för em kombination med Loratadin iallafall vad jag kan utläsa av FASS.

Vem är det som inte vet om du kan kombinera den med allergimedicin?

Allt står ju på FASS?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 77 78 79
Svar
1 574
· Visningar
56 464
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II