Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den och inmate nåt går å hög volym ofta här
Låter så härligt!Campar med vovve. Vi har nyss ätit frukost och nu gnags det ben. Ska strax till skogs i regnet och ska njuta av dofterna och ensamheten.
Vad tråkigt att det gått illa där med. Samtidigt har du ju vart tydlig med vilka problem du hade med honom, så dom lär ju inte ha vart helt ovetande att han kunde vara svår i ridningen...Jag känner en massa mixade känslor nu. Pratade med nya ägaren till kallblodstravaren jag hade förra sommaren. Vi funkade inte ihop riktigt och jag åkte av med buller och bång. Sålde honom svinbilligt och var väldigt tydlig med problemen han hade. Nu har nya ägarens kusin blivit avslängd och brutit skulderbladet vilket medför att hästen ska flytta igen.
På ett sätt känns det skönt att få bekräftat att jag gjorde rätt som sålde samtidigt som jag är så ledsen för hans skull. Det är en fin häst som skulle kunna blivit en sån trevlig ridhäst.
Nu har vi burit upp allt som skulle in på brorsans vind, jobbigt som fan speciellt då jag trampade snett när jag skulle ner för rampen på släpet och slår i båda knäna och händer/handleder och tappade kartongen jag bar på... mina vita tights har nu fina fläckar av blod på sig... och mina knän gör ont som fan. nu på väg tillbaka till mamma för att lämna av resten där.
Vad tråkigt att det gått illa där med. Samtidigt har du ju vart tydlig med vilka problem du hade med honom, så dom lär ju inte ha vart helt ovetande att han kunde vara svår i ridningen...![]()
Och bästa jobbarkompisarna, jag har jobbat ihop med flera och ett par har jag fortfarande, 40 år senare kontakt med och vi har skitkul ihop när vi träffas.
Gaymän är de bästa vännerna
skönt dom inte dömer dig men så ledsamt för honomNya ägaren var inte alls dömande mot mig på något sätt, tror inte att det går att vara mer tydlig än vad jag var vid försäljningen. Ville ju att han skulle få det bra! Ledsen för hans skull dock, han lär få vandra runt en del i sitt liv känns det som.