Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fryser om fötterna. Och jag är irriterad på länsförsäkringarna. Jag sa upp min försäkring på lägenheten, var tydlig med att jag INTE vill att den ska gå vidare till någon annan adress då jag inte vet vart jag ska bo. Nu när jag kollade på bankappen så har dom lagt försäkring på adressen hos brorsan :banghead::confused: Plus att jag har fått en påminnelse om försäkringen på bilen, då dom inte kunde dra hela beloppet (5600 kr) på autogiro, jag har för fan ändrat till månadsvis och det står i mina papper plus i bankappen att det är månadsvis :banghead::confused: Blir ett samtal till LF imorgon... :wtf::meh::turd:

Jag fryser om fötterna. Och jag är irriterad på länsförsäkringarna. Jag sa upp min försäkring på lägenheten, var tydlig med att jag INTE vill att den ska gå vidare till någon annan adress då jag inte vet vart jag ska bo. Nu när jag kollade på bankappen så har dom lagt försäkring på adressen hos brorsan :banghead::confused: Plus att jag har fått en påminnelse om försäkringen på bilen, då dom inte kunde dra hela beloppet (5600 kr) på autogiro, jag har för fan ändrat till månadsvis och det står i mina papper plus i bankappen att det är månadsvis :banghead::confused: Blir ett samtal till LF imorgon... :wtf::meh::turd:

Vad irriterande!

Jag blev less på Folksam så jag sa upp min hemförsäkring och tog genom mitt hyresbolag istället.

Den kommer på hyresavin varje månad och kostar mig bara 60:-.

Det här, det är musik det:

metalup.gif

Trevlig kväll med härliga bordsgrannar och god mat och dryck. Nu sova några timmar innan vi tjuvstartar mors dag-firandet för mormor. Därefter köra till Lund, hämta hem hunden, hämta hem barnet, köra till Staffanstorp, fixa en tårta, ha barnkalas, se ESC, fixa stallet och sova.
Och helst hinna messa lite med T också. Det känns liksom naturligt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 551
· Visningar
55 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka