Vet ni, när stortårna vardagligen misshandlas i skorna, då är det inte jätteskönt att dunka en av dem i en tröskel. Den gör fortfarande ont, och det har ändå gått typ 10 timmar sen smällen...![]()
![]()
Var inte det en ganska dum sak att göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet ni, när stortårna vardagligen misshandlas i skorna, då är det inte jätteskönt att dunka en av dem i en tröskel. Den gör fortfarande ont, och det har ändå gått typ 10 timmar sen smällen...![]()
![]()
Jo, det är också jävligt dumt att bygga en tröskel med en list som sticker upp en dryg cmVar inte det en ganska dum sak att göra?![]()
Jo, det är också jävligt dumt att bygga en tröskel med en list som sticker upp en dryg cm![]()
Jag har ju bott här i drygt två år utan att klanta mig såpass innan. Men idag gick det visst inte. Min tå är arg.Vi har ju gammaldags höga trösklar här. När jag var liten och lärde mig gå lärde jag mig snabbt att lyfta på fötterna![]()
Forrest Gump. Bästa filmen någonsin.Har ni någon bra film att rekommendera där man brukar gråta till men som ändå är typ lycklig?
Hm, sett den men inget fan av den. Sitter lite och funderar på Nyckeln till Frihet och Den gröna milen.. men jag vet inte, kanske slutar med nån disney film. Kanske borde se Lejonkungen igen då det var riktigt längesedan jag såg den.Forrest Gump. Bästa filmen någonsin.
Har ni någon bra film att rekommendera där man brukar gråta till men som ändå är typ lycklig?
Blev ingen film här, klockan tickade iväg. :/Pretty Woman. Funkar för mig varje gång.
Blev ingen film här, klockan tickade iväg. :/
Ja, får nog bli sängen tidigt istället så jag är utvilad tills imorrn.Blir lätt så.
Ja, får nog bli sängen tidigt istället så jag är utvilad tills imorrn.![]()
Oj, då får jag rena rama sovmorgonen i jämförelse, min ringer 5:30.Jag ska också ner i säng snart. Klockan ringer halv fyra inatt![]()