Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GoT gjort/på Netflix hade nog inte blivit lika braåhh varför släpper dom inte hela säsongen av GoT på en gång för! Vill ju bara fortsätta kolla!![]()
Nä, men HBO kan väl släppa alla avsnitt till bara GoTGoT gjort/på Netflix hade nog inte blivit lika bra![]()
Sant. Men då är det ju inte spännande, nu har serien gått om böckerna (väl?) och jag undrar hur mycket tv-serien och framtida bok/böcker kommer skilja sigNä, men HBO kan väl släppa alla avsnitt till bara GoT![]()
Har faktiskt ingen aning, inte läst böckerna. Vet inte om jag vill det heller, det har en tendens att "förstöra" filmen/serien och jag blir bara irriterad på allt som inte finns i böckerna men i filmen/serien eller tvärt omSant. Men då är det ju inte spännande, nu har serien gått om böckerna (väl?) och jag undrar hur mycket tv-serien och framtida bok/böcker kommer skilja sig![]()
Nån frys som inte är stängd ?Har ett extremt pipande(långt) och gällt/skrikande ljud , inte superhögt men det hörs genom
3-glas fönsterutanför någonstans ingen aning vad det kan vara, en fläkt?
Hörs om man är ute eller i sovrummet men ingen annanstans, strålande.
Det har har varit några dygn, kommer och går funderade på om det är ett larm men då borde ju någon till slut stänga av det? det gör mig tokig(are)
Någon som har smart tanke vad det kan vara? eller tips på vem/vart man kan ringa för att kolla upp ett oidentifierat ljud innan jag bryter ihop?
Tack på förhand!
@Sonic76
Bra gissningar men kan inte vara rimligt tyvärr tror jag.
Ja du någonting är det frågan är vad och varför det tjuter ibland och inte ibland?
Det närmaste jag kan beskriva ljudet är: hörapparat när batterierna börjar ta slut (liknande pipiga tjut men högre ljud) och då är frågan vad som kan orsaka detta utomhus i stan?
Klart mysko tycker jag och lagom irriterande när man vill sova framförallt.
Och nej jag har inte tinnitus som bara visar sig ute eller i sovrummet.