Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och undrar över vad jag ska fixa för matlåda till i morgon men får vänta lite till vänster arm har slutat krampa och spöregnar gör det och har fått ont i halsen .Nä man skulle varit döfödd :p

Nu tittar jag på "min förstörda kropp" och blir äcklad. Men det är intressant. Enda störande är att när dom fixade till dåligt gjorda bröst implantat så gjorde dom vårtgården mindre, precis som om det har någon funktion? Kan man verkligen störa sig på stora vårtgårdar så man gör dom till storlek av en 5a? :confused: *tittar på mina egna som definitivt kan klassas som stora men har aldrig stört mig*

jag har kopplat in datorn i tvn och ligger i sängen med tagentbordet på magen och stavar fel hela tiden... Var längesedan jag skev med det här och att ha det på magen underlättar inte, men snart så får jag in vanan :p Nu ska jag äta ostkrokar och kolla GoT :)

Har brunutansolat mig deluxe inför Spanien-resa imorgon.
Sambon kom in, började prata med mig innan han hajade till och brast i asgarv.
Jag ser jävligt skitig ut just nu.
Som tur är går det bort i duschen och lämnar mig brun och fin imorgon. ;)

Det är lite spännande ombyte för honom med mörkhyad tjej jämfört med den sedvanliga albylen. ;)

Äntligen hemma igen efter andra svängen på gymmet och jobbet. Dags att krypa ner och försöka sova lite innan jag ska börja 9 imorgon. :)

Dax att spotta ut snuset och sätta på cpap masken och sova men först titta på min krampande biceps och hoppas den slutar vibbrera snart !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka